صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۷۵۸
موج‌سواری رسانه‌های معاند از حمله تروریستی داعش به شاهچراغ:

ایران باید مثل یمن و سودان شود! / سپاه پاسخ داد

سوگند به خون تک تک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی، صدای خرد شدن حامیان این جنایت را بزودی جهانیان خواهند شنید."
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

رسانه های فارسی زبان معاند، پس از درگذشت مهسا امینی، در اقدامی همسو دست به شایعه پراکنی و ساخت روایت جعلی زدند. تمام این شبکه ها با سرمایه گذاری و حمایت آل سعود، هیزم به آتش التهابات ریختند و همه تمرکز خود را بر تحولات داخل ایران گذاشتند. این دشمنان کوردل برای اینکه تنور اردوکشی خیابانی را داغ نگه دارند، بار دیگر محیط دانشگاه را در تیررس اهداف خود قرار دادند که در راستای آن بحث نخ نمای اختلاط دانشجویان دختر و پسر را برسر زبان ها انداختند تا بتوانند آشوب را از دانشگاه به خیابان بکشانند اما این پروژه هم نتیجه مورد نظر آنها را تامین نکرد تا اینکه روز چهارشنبه 4 آبان، تروریست های کوردل حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی در شیراز را مورد حمله تروریستی قرار دادند و در پی آن، 13 نفر از زائران به شهادت رسیدند و 21 تن مجروح شدند.

طبق گفته ابراهیم عزیزی نماینده شیراز در مجلس "یک فرد تروریست مقارن ساعت ۱۷:۴۵ امروز، از در باب الرضا حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) اقدام به ورود کرده و از بدو ورود شروع به تیراندازی به خادمان و زائران و کلیه افرادی که در ورودی حرم بودند، می‌کند. این فرد تروریست با همان حالت تیراندازی وارد صحن می‌شود و وقتی که قصد ورود به شبستان حضرت امام خمینی (ره) داشته، با در بسته روبرو می‌شود و سپس وارد ضریح مطهر حضرت احمدبن موسی شده و با حالت وحشیانه اقدام به تیراندازی می‌کند."

تروریست یک فرد سی ساله‌ی بود
از سوی دیگر محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی استانواری فارس اعلام کرد که "تروریست یک فرد سی ساله‌ی  بود که با قبضه‌ی اضافی وارد حرم شده و به صورت انفرادی عملیات خود را اجرا کرده و حدود ۶۰ گلوله به هر فردی که در جلوی خود می‌دید  شلیک می‌کرد."
همچنین آنطور که شاهدان عینی گفته اند تروریست‌ها با خودرو پژو به سمت حرم شاهچراغ رفتند و از در ۹ دی وارد شدند و خادم‌ها و زوار آن ورودی را به رگبار بستند. طبق یک‌سنت قدیمی شب‌های پنجشنبه بسیاری از مردم شیراز برای زیارت به حرم شاهچراغ می‌روند. نیروهای ناجا همزمان دو‌تروریست را دستگیر کرده‌اند و یکی از تروریست‌ها متواری شده است.
به دنبال این اتفاق رسانه‌های فارسی زبان معاند بار دیگر به پایگاه تفرقه افکنی و دروغ پراکنی تبدیل شدند و خارج از قوانین حرفه ای رسانه در دنیا، در اقدامی از پیش تعیین شده و همسو دست به جهت دهی به این حادثه تروریستی زدند. به عنوان نمونه تلویزیون ایران(سعودی) اینترنشنال درست ساعاتی پس از این حمله تروریستی از پروژه سوریه‌سازی در کشور رونمایی و در گفتگویی اعلام کرد: «ایران باید مثل یمن و سودان شود!» این در حالیست که رسانه های معاند، این اقدام تروریستی را با  دستورالعمل واحد و یکسانی به صورت سازماندهی شده در دستور کار قرار خود داده‌اند و چون با بی اعتنایی گسترده از سوی مردم نسبت به فراخوان های اعلام شده مواجهه شده اند اکنون در تلاش هستند روش «سانسور» و «تردیدافکنی» درباره واقعیت حادثه تروریستی را پیش بگیرند تا از این جریان بیشترین بهره را ببرند.

این در حالیست که در کنار پوشش این خبر همچنان به دنبال انتشار چند ویدئو مربوط به روزهای گذشته هستند تا خط خبری مربوط به دامن زدن به اغتشاشات را از دست ندهند.

برخی افراد شاخص اجازه پایان اغتشاش را نمی‌دهند
در واکنش به این حادثه، سید رضا صدرالحسینی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگویی تصریح کرد: «متاسفانه بعضی افراد شناخته شده و شاخص اجازه پایان یافتن اغتشاشات را ندادند. بسیاری از دلسوزان و کارشناسان نسبت به اقدامات بسیار وحشتناکی که ممکن است این اغتشاشات پدید بیاورد را هشدار داده بودند و پیش بینی کرده بودند.»
وی در ادامه افزود: «جریانهای مختلفی در این ایام دستگیر شده بودند و تعداد زیادی اسلحه کشف و ضبط شده بودند اما باید بدانیم که اگر روش اعتراض در مسیر قانونی نباشد این حوادث ممکن است در کشور پدید بیاید. ضربه ای که ایران به گروه های تکفیری در سالهای اخیر زده است و اتفاقاتی که در ۴۰ روز گذشته در کشور رخ داده بود شرایط را برای اقدامات تروریستی فراهم می کرد که مقامات امنیتی نسبت به این موضوع هشدارهای لازم را داده بودند.»
 
کلام آخر
بیش از نیم قرن از برنامه ریزی دشمنان کوردل برای تجزیه ایران می گذرد و در سال های اخیر، عبدالحمید ریگی، عبدالمجید ریگی، جمشید شارمهد یا افرادی مانند حبیب فرج‌الله چعب، سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال از جمله تروریست‌های مورد حمایت تجزیه طلبان بودند که با انواع اقدامات تروریستی در کشور، به جنایات خود علیه ملت ایران اعتراف کرده اند اما همچنان رسانه های معاند با اجرای عملیات روانی_رسانه ای سعی در هدایت گروهک های تجزیه طلب دارند. این در حالیست که گروهک‌های تروریستی منافقین، القاعده، جیش‌الظلم، داعش، النصره و ده‌ها گروهک دیگر مورد حمایت صریح و علنی سرویس‌های جاسوسی آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بوده و هستند و امروز بخش بزرگی از سرمایه پشتیبان این رسانه‌ها را رژیم سعودی تأمین می‌کند.

این در حالیست که سپاه پاسداران در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز در صفحه خود در توییتر نوشت: "جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به #حرم_شاهچراغ (ع) را با هماهنگیه برخی خناسان منطقه ای می داند و جهنمی سوزان را برای عوامل این حادثه تدارک دیده است. سوگند به خون تک تک شهدای مظلوم این حادثه تروریستی، صدای خرد شدن حامیان این جنایت را بزودی جهانیان خواهند شنید."
 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۲
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
آفرین بر دلاور مردان سپاه. انتقام خون شهیدانمان را بگیرید
ایرانی سربلند
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
پاسخ آمرین و حامیان اصلی عوامل تروریستی که در بنگاه دروغ پراکنی خود رویای تبدیل ایران به سوریه و سودان را با ایجاد فتنه و آشوب توسط تعدادی فریب خوردگان را در قالب سناریوهای مختلف دیکته شده اربابان خود تکرار می کنند به زودی سیلی دردناک نظام مقدس جمهوری اسلامی را خواهند چشید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
درود بر سپاه با غیرت
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات