صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۴۱۴۶۴

هدیه های جدید آمریکا به زودی می رسند

از آنجایی که فرمانده تروریست های سنت‌کام هدف از آب انداختن این قایق ها را مقابله با قدرت پهپادی ایران دانسته نباید انتظار داشته باشد که قایق های از آب گرفته شده مجدداً عودت داده شود. ما برای دریافت این هدیه های جدید لحظه شماری می کنیم.
پایگاه بصیرت / گروه بین الملل/ فرهاد مهدوی

فرمانده تروریست های«ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» از تصمیم واشنگتن برای استقرار بیش از ۱۰۰ شهپاد (شناور هدایت پذیر از راه دور) در آب‌های استراتژیک خلیج فارس خبر داد.

مایکل کوریلا، فرمانده «ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا» موسوم به تروریست های«سنتکام» در سخنانی در جریان کنفرانس سالانه "گفت وگوی منامه" در بحرین در این باره اظهار داشت: «تا سال آینده میلادی در همین زمان، یگان ویژه ۵۹، ناوگانی متشکل از بیش از ۱۰۰ شناور سطحی و زیرسطحی بدون سرنشین را تشکیل خواهد داد که با هم در ارتباط خواهند بود.»

هدیه های جدید آمریکا به زودی می رسند

 

گزاره های راهبردی

۱.بهره‌گیری از قایق‌های بدون سرنشین، مشکلات جدیدی را برای کشتیرانی ایمن در منطقه ایجاد می کند و ایران نمی‌تواند نسبت به این موضوع بی توجه باشد.

۲.البته باید به آمریکا حق داد زیرا ناوهای غول پیکر دیگر کارآیی خود را از دست داده‌اند به خاطر همین برای حفظ پرستیژ در صدد است از شناورهای بدون سرنشین کوچک کم هزینه استفاده کند.

۳.البته این‌ قایق ها از ناوها،پهپادها و سربازان آمریکایی کم حواس تر و به کنترل درآوردن آنها راحت تر است.شکار این تعداد قایق اگر موتورشان روشن شود و به سمت ایران حرکت کنندکمتر از یک هفته طول می‌کشد و به احتمال زیاد شرکت سازنده اش هم به خاطر این تجهیزات ضعیف تصرف پذیرمحاکمه شود.

۴.نیروی تروریستی سنت کام در صدد است که با تنوع بخشی به نحوه‌ی فعالیتهای خود در خلیج فارس به همپیمانان منطقه ای امید جدیدی بدهد اما قبل از استفاده از این برگ ، ایران توانایی آنها را به تمسخر کشیده و سه فروند از آن ها را مانند ماهی مرده از سطح آب جمع کرده است.

هدیه های جدید آمریکا به زودی می رسند

۵.سه‌شنبه ۸ شهریورماه۱۴۰۱ یک فروند قایق بدون سرنشین آمریکایی که ارتباطات ناوبری آن قطع شده بود از سوی شناور پشتیبانی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس کنترل و یدک شد.

هدیه های جدید آمریکا به زودی می رسند

ناو جماران ارتش هم در دریا دو فروند از آنها را توقیف کرده بود و آمریکایی‌ها برای پس گرفتن آنها به خواهش و تمنا افتادند. که البته پس از رایزنی ها و خواهش و التماس آن قایق ها تحویل شد.

البته از آنجایی که فرمانده تروریست های سنت‌کام هدف از آب انداختن این قایق ها را مقابله با قدرت پهپادی ایران دانسته نباید انتظار داشته باشد که قایق های از آب گرفته شده مجدداً عودت داده شود. ما برای دریافت این هدیه های جدید لحظه شماری می کنیم.

۶.ناوهای آمریکایی خاصیت خود را از دست داده‌اند، آن زمان گذشت که اگر ناوی در سواحل آمریکا استارت می خورد یک حکومت وابسته سقوط می کرد.امروزه شناورهای تندرو و  پهپادهای ایرانی قدرت آن ناوهای هواپیمابر غول پیکر ده میلیارد دلاری البته پیر و سالخورده را به باد فنا داده‌اند و البته این نوچه های شلوغ هم نمی توانند برای آن غول های تنبل کاری بکنند،وقت آن است که نیروی تروریستی سنت کام به سواحل آمریکا برگردد چون در آنجا استفاده بیشتری برایشان دارد. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات