صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۴۱۹۰۷

بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران در جریان است

حجت‌الاسلام والمسلمین موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان صبح امروز در آیین گرامی‌داشت هفته بسیج و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، اظهارداشت: در شخصیت حضرت زینب‌کبری سلام الله علیها اگر توجه شود به ویژگی‌های منحصر به فردی خواهید رسید، ایشان اسوه صبر بودند و همراه امام، در زمانی که بسیاری از افراد امام حسین را در سفر کربلا همراهی نکردند ایشان به عنوان همراه امام عازم کوفه شدند. 

بزرگ‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ علیه ایران در جریان است

وی افزود: حضرت زینب سلام الله علیها برای ادای تکلیف امام را همراهی کرد و تکلیف آن روز این بود که هر جا امام زمان باشد تو هم کنار امام زمان باشی و آن روز این وجود مبارک هیچ عذر و بهانه‌ای را نیاورد، بنابراین اولین ویژگی حضرت زینب‌کبری سلام الله علیها عمل به تکلیف است. 

پولادی بیان‌کرد: امروز باید ببینیم نائب امام زمان و کسی که ولایتش ولایت رسول الله (ص) است کجا ایستاده است و چه تکلیفی بر عهده ما گذاشته است و بدانید چون و چرا آوردن در امر ولایت، انحراف است. 

وی ادامه‌ داد: دومین ویژگی حضرت زینب سلام الله علیها عمل به تکلیف است، بعد از شهادت امام حسین علیه السلام، حضرت زینب در سرزمینی ایستاده و توحش را از جریان مقابل دیده است و جبهه مقابل یک خط تبلیغاتی سنگین و جنگ روانی راه انداخته است و می‌گوید که حسین بن علی علیه‌السلام خوارج بود و بر خلیفه مسلمین خروج کرده‌اند و حضرت زینب روشنگری و افشاگری را از همان ساعت اول شروع کرد و منتظر نشد تا به مدینه بازگردد. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام سجاد علیه‌السلام استان هرمزگان، تاکید‌کرد: نباید اجازه جریان حق زیرسوال برود، نباید اجازه داد جریان تزویر جریان حق را به حاشیه ببرد، امروز بزرگترین جنگ ترکیبی تاریخ بر علیه جمهوری اسلامی ایران در جریان است، در خیابان شاهرگ می‌زنند و جلوی بیمارستان لاستیک آتش می‌زنند و راه را می‌بندند، اما عده‌ای مصلحت را در سکوت کردن می‌بینند، در حالی که سکوت کردن به هیچ وجه جایز نیست. 

پولادی عنوان‌کرد: سومین ویژگی حضرت زینب سلام الله علیها صراحت در لهجه بود، حضرت زینب طوری سخن می‌گفت که در تاریخ نوشته‌اند انگار امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام در حال خطبه خواندن است و کاری کرد و طوری حرف زد که یزید ساکت شد و حضرت زینب سلام الله علیها در شام کاری کرد که یزید مجبور شد در شهر شام برای امام حسین علیه السلام مجلس عزا برگزار کند.

وی خاطرنشان‌کرد: امروز روز جهاد تبیین است و این امر فریضیه‌ای قطعی و فوری است و به لطف خدا انقلاب اسلامی از همه موانع عبور خواهد کرد. 

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات