صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۴۲۳۹۶

رئیسی: باید پیشرفت‌های کشور را به درستی برای جوانان روایت کنیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه (23 آذر) در همایش سالانه مدیران و مسئولان قرارگاه خاتم الانبیا، با اشاره به 33 سال از عمر قرارگاه خاتم الانبیا، اظهار داشت: در 8 سال جنگ تحمیلی رزمندگان اقدامات مهندسی انجام دادند و می توان به صراحت گفت که قرارگاه سازندگی از دل کار مهندسی در جنگ برخاسته است.

وی افزود: نگاه ما می‌توانیم در دوره دفاع مقدس کارهای بسیاری را انجام داد و جلوه‌های بسیاری از ما می توانیم در دفاع مقدس اتفاق افتاد که همواره معتقد هستم در کنار کاروان های راهیان نور باید کاروان راهیان پیشرفت نیز برقرار شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه متاسفانه بخشی از اقدامات و پیشرفت های کشور را جوانان نمی دانند، گفت: همچنین دفاع مقدس برای نسل جوان درست روایت نشده و اگر هم روایت شده از طریق راویان اصلی نبوده است زیرا بعد ازپیروزی هایی که در جنگ نصیب مردم و کشور شد بالا فاصله سازندگی در کشور آغاز شد این درحالی بود که نگاهی در 31 شهریور 59 بود که با آن شرایط امکان اداره کردن جنگ نیست اما با اداره درست نیروهای متخصص کشور حفظ شد و یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.

رئیسی تصریح کرد: بعد از جنگ بلافاصله ساختن کشور آغاز شد در آن زمان نیز کسانی که باور نمی کردند بتوان کشور را ساخت همان نیروهای متخصص دست به ساخت کشور زدند و کارهای بزرگی صورت گرفته شد و هر کجا که سازندگی در کشور وجود دارد نام قرارگاه خاتم الانبیا نیز می درخشد. این قرارگاه اقدامات بزرگی در حوزه های نفت، گاز،  آبرسانی و ایجاد و ترمیم جاده های مواصلاتی، سد سازی، نیروگاه سازی انجام داده است و طی 33 سال مشغول ساختن کشور بوده است.

وی ادامه داد: افرادی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در قرارگاه سازندگی همواره دانش را ضمیمه به توانایی کردند که این موضوع را می‌توان در کارهایی که قرارگاه سازندگی انجام داده مشاهده کرد در این مدتی که در دولت حضور داشتم و همچنین در مسئولیت قوه قضاییه همواره شاهد اقدامات مثبت و بزرگ قرارگاه خاتم الانبیا بوده‌ام.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات