سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۴۲۴۰۲

سردار نقدی: ایران در مدار اقتدار و قدرت است

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز در نشست روشنگری و هم‌اندیشی با مدیران و کارکنان ادارات استان کردستان که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهیدان کردستانی همگام با سایر شهدای سایر نقاط کشور در راه آزادی انقلاب جان خود را نثار کرده هر کدام درس‌های فراوانی به ما دادند.

سردار نقدی: ایران در مدار اقتدار و قدرت است/منشاء اغتشاشات اخیر در کشور سرویس‌های جاسوسی بود

وی با توجه به اتفاقات اخیر در کشور و استان گفت: در دو ماه اخیر در سطح کشور و کردستان درگیر آشوب‌ها و مشکلاتی بودیم که باید بررسی کنیم و ببینیم منشأ اغتشاشات چه بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دشمن فوت اتفاقی مرحومه مهسا امینی را یک بهانه و دستاویز رسانه‌های خود قرار داد، افزود: قاعده عقلی و بین‌المللی می‌گوید که برای هر چیزی دلایلی باید وجود داشته باشد، دشمن در جریانات اخیر یک قتل بدون دلیل راه انداخت و مردم را تشویق کردند علیه این انقلاب بایستند تا این‌گونه به اهداف شوم خود برسند.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است، تصریح کرد: کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است، این روزها دایه عزیزتر از مادر شده‌اند و در حالی شعار "زن، زندگی، آزادی" سر داده‌اند که جنایت خود را که یک روز در حق یک زن کُرد به‌نام "شهیده فاطمه اسدی" انجام دادند، فراموش کرده‌اند.

سردار نقدی با ابراز اینکه جنایت‌های ضدانقلاب هیچ‌گاه در اذهان مردم پاک نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آمریکا که با فشار یک دکمه در بمباران هیروشیما در جنایت علیه هزاران نفر به‌شکل‌های مختلف نقش داشته است، علیه جمهوری اسلامی ایران، ما را متهم به قتلی کرده است که به‌دروغ در حقمان روا داشتند.

وی متذکر شد: امروز جنایتکاران در حالی عزادار فوت خانمی شده‌اند که به مرگ طبیعی فوت کرده است و این ماجرا را مدام بازنشر دادند تا به اهداف شوم خود برسند، چراکه مرگ مهسا امینی دلیل و هدف آنها نبود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ماجرای اصلی و حقیقی دشمن علیه ایران عنوان کرد: جهان در آستانه تغییر هندسه قدرت است و آمریکا در طول 40 سال گذشته در همه مؤلفه‌های قدرت در حال افول بوده و به جایی رسیده است که در افغانستان رسوایی‌هایی را که همه شاهد آن هستیم به بار آورده است و عواملشان از افغانستان فرار کردند.

وی راجع به شکست‌های پی‌درپی آمریکا گفت: قدرت دیگر آمریکا، قدرت اقتصادی بود که قدرت دوم جهان با آن 50 درصد فاصله داشت اما حال نه‌تنها بر سر بسیاری از مسائل با چین رایزنی می‌کند، بلکه به خام‌فروشی نفت و زغال‌سنگ روی آورده و رتبه یک فروش زغال‌سنگ در جهان را کسب کرده است و این برای آمریکا نشانه حقارت است، آنان کفگیر اقتصادی‌شان به ته دیگ خورده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با یادآوری اینکه "آمریکا در طول 43 سال اخیر همواره مقابل ایران شکست خورده است اما کشورمان در حوزه‌های مختلف به ارتقاء لازم در سطح جهانی رسیده است"، ابراز داشت: قدرت ایران در سطح جهان، واقعیتی انکارناپذیر است چراکه دشمنان در همه مؤلفه‌ها با شکست مواجه بوده و به‌خاطر همین با استفاده از 300 شبکه ماهواره‌ای به تبلیغات دروغین و دروغ‌پراکنی در فضای مجازی و ایجاد جنگ روانی روی آورده‌اند تا از این طریق به انقلاب ضربه وارد کنند اما غافل از اینکه این نقشه هم با شکست روبه‌رو است.

وی با ابراز اینکه دشمن دیگر حرفی برای زدن ندارد و همه گونه شکست خورده است، گفت: سرمنشأ تمام اغتشاشات اخیر در کشور سرویس‌های جاسوسی زیر نظر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان بود، اینها همگی از طریق تبلیغات دروغین رسانه‌ای مردم را علیه ایران واداشته‌اند، در حالی‌ که هر ادعایی که مطرح کرده‌اند، قطعاً دروغ است و باید هدف آنها را در این حوزه شناسایی کنیم.

سردار نقدی با تصریح به اینکه ایران در مسیر و مدار اقتدار و قدرت قرار دارد و تبلیغات و بازتاب دشمن در رسانه‌ها یک حبابی بیش نیست، تأکید کرد: نباید از مسیری که برای رسیدن به هدف تعالی در پیش گرفته‌ایم، دلسرد شویم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران در خصوص نگاه مثبت و توجهات نظام برای رفع مشکلات استان کردستان گفت: بودجه عمرانی استان کردستان در سطح کشور بسیار مناسب بوده است و این به‌‌معنای توجه و پیشرفتی است که در سایه این انقلاب برای این ملت رقم خورده است.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات