صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۴۳۳۴۰

رئیس جمهور: ساماندهی مشکلات کشور در گرو مدیریت صحیح منابع داخلی است

رئیس جمهور با بیان این که ما در دولت سیزدهم مصمم به اجرای طرح‌های بزرگ هستیم، گفت: ساماندهی مشکلات کشور فقط در گرو مدیریت صحیح منابع و ظرفیت های مختلف است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جریان سفر دوم خود به استان یزد با حضور در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی از خلیج فارس به استانهای مرکزی ایران و افتتاح همزمان ۱۶ طرح صنعتی آب و برق در استان یزد، اظهار کرد:‌ طرح‌های صنعت آب و برق از کارهای ضروری برای زندگی مردم استان یزد است که خوشبختانه با همکاری تمام بخش ها آغاز شده است.

رئیس جمهور: ساماندهی مشکلات کشور در گرو مدیریت صحیح منابع داخلی است/ زمان آبرسانی به یزد کوتاه‌تر شود

وی افزود:‌ آبرسانی و رفع مشکل مردم نسبت به مسئله آب از جمله کارهای ماندگار است و شکوه این مهم به همت کارگران و مهندسان برای گشوده شدن گره‌ای از مشکلات مردم است.

رئیس جمهور خط پدافندی آب شرب یزد را که در بازه زمانی چهارماه اجرایی شده است را اقدامی ارزشمند دانست و گفت:‌ پیگیری استاندار یزد برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب این استان، اقدامی جهادی و قابل تقدیر است.

رئیسی با بیان این‌که بخش‌های مختلفی در این مهم نقش داشتند، تصریح کرد:‌ ایران کشوری است سرشار از ظرفیت های مختلف است مردم و مسئولان ثابت کردند که ما هیچ عنوان حاضر نیستیم در برابر فشارهای همه جانبه استکبار جهانی کوتاه بیاییم.

رئیس جمهور گفت:‌ آغاز طرح بزرگ آبرسانی از خلیج فارس به استان‌های مرکزی کشور کار بزرگی است و من از تمام مسئولان و دست‌اندرکاران می خواهم هر چه امکان دارد زمان بهره برداری از این مهم را کوتاه تر کنند.

وی با بیان این‌که دشمن تلاش می‌کند با اعمال تحریم های ظالمانه ما را در تنگنا قرار دهد، بیان کرد:‌ آغاز اجرا و اتمام سریع این پروژه‌ها ثابت می کند که دشمنان حریف اراده ملت ایران نبوده و نیستند.

وی با بیان این‌که قناعت یکی از مهمترین ویژگی رفتاری مردم استان یزد است، تأکید کرد: در استفاده از مصرف برق و گاز باید صرفه جویی کنیم و نوع استفاده کردن از ظرفیت الهی باید اصلاح شود.

رئیس جمهور با بیان این‌که اصلاح الگوی مصرف بسیار مهم است و این نیز باید در اولویت اجرایی دست‌اندرکاران قرار گیرد، گفت:‌ همین قناعت است که یزد را به استانی پیشرو در توسعه و دانش بنیان تبدیل کرده است.

رئیسی در پایان سخنان خود با بیان این‌که ما در دولت سیزدهم مصمم به اجرای طرح‌های بزرگ هستیم و اولین داشته ما نیروی انسانی متعهد، انقلابی و در صحنه است، اظهار کرد:‌ ساماندهی مشکلات کشور فقط در گرو مدیریت صحیح منابع و ظرفیت های مختلف است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات