سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۴۳۴۳۰

جزئیات نشست کمیسیون تلفیق بودجه

هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس 1402 در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق بودجه گفت:‌در جلسه امروز موضوع درآمدهای مالیاتی بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقامات اجرایی حاضر در  جلسه توضیحاتی را در اینباره ارائه کردند.

وی افزود: در لایحه بودجه سال 1402 حدود 830 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل درآمدهای مالیاتی و گمرکی پیش‌بینی شده که با توجه به شرایط موجود به احتمال زیاد محقق خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: در این جلسه رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد هدف ما از اخذ مالیات اعمال فشار به اقشار مختلف مردم نیست و هر کسی به میزان درآمدی که دارد مالیات پرداخت می‌کند.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: رئیس سازمان امور مالیاتی عنوان کرد به عنوان نمونه دو میلیون واحد صنفی از پرداخت مالیات معاف شدند که این نشان‌دهنده برنامه ما برای عدم فشار به اقشار مختلف است.

وی افزود: در این جلسه همچنین رئیس سازمان امور مالیاتی گفت که البته بنا نیست کسانی که درآمدهای بسیار زیاد دارند مالیات پرداخت نکنند به عنوان نمونه یک بنگاه اقتصادی سالانه 20 هزار میلیارد تومان درآمد دارد اما در مالیات اندکی پرداخت می کند هدف ما شناسایی اینگونه واحدها و اخذ مالیات از آنها است که تا کنون در موارد مختلفی محقق شده است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات