صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۴۵۴۴۰

سردار تنگسیری: غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شهدا سند اعتبار و مایه فخر و آبروی ما هستند و غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنهاست که باید همیشه این مفاهیم ارزشی را در قالب جهاد تبیین به نسل‌های امروز و آیندگان به شایستگی منتقل کنیم.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از یادمان شهدای عملیات غرور آفرین والفجر۸ در اروندکنار آبادان بازدید و قبور مطهر شهدا را زیارت کرد.

سردار تنگسیری: غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا است

سردار تنگسیری در این بازدید  به منظور بررسی نحوه ارائه خدمات به زائران و کاروان‌های راهیان نور و برپایی نمایشگاه اقتدار دستاورد‌ها و ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه در این یادمان حضور یافت و از زحمات خادمان و عناصر فعال یادمان‌های شهدا به ویژه یادمان شهدای والفجر هشت تشکر کرد.

دریادار تنگسیری گفت: نیروی دریایی سپاه در سال‌های اخیر امکانات رفاهی و اقدامات پشتیبانی در این یادمان برای ارائه خدمات و تسهیلات رفاهی بهتر به زائران فراهم آورده و در آینده هم با اتخاذ تدابیر و اقدامات مؤثر، گام‌های بهتری برای بهبود و تقویت کیفیت و کمیت خدماتی و فضاسازی یادمان‌های شهدا برای حضور مردم عزیز در راهیان نور فراهم خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، جایگاه رفیع شهدا را ستودنی دانست و افزود: شهدا سند اعتبار و مایه فخر و آبروی ما هستند و غرور ملی ما امروز مرهون جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های آنهاست که باید همیشه این مفاهیم ارزشی را در قالب جهاد تبیین به نسل‌های امروز و آیندگان به شایستگی منتقل کنیم.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات