صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۴۵۸۸۲

سردار نقدی: افول آمریکا نتیجه ایستادگی مردم ایران است

رزمایش کرامت علوی با توزیع ۱۱۰ هزار بسته معیشتی و ۱۱۰ سری جهیزیه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه برگزار شد.

رزمایش بزرگ کرامت علوی به تعداد ۱۱۰ هزار بسته کمک معیشتی و ۱۱۰ سری جهیزیه به همت سپاه‌ تهران بزرگ صبح امروز با حضور سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ و جمعی از مسوولان و فرماندهان سپاه پاسداران ناحیه تهران در محل پل طبقاتی صدر برگزار شد.
 

در این مراسم سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه با شهادت امیرالمومنین بزرگترین ضربه بر اسلام و عدالت وارد شد، اظهار کرد: مردم ما همیشه با حضور موثر در میادین بزرگ از جمله حرکت مومنانه امروز، خودشان را در پیروی از راه امیرالمومنین که پدر خاندان بخشش و کرامت هستند، ثابت کرده‌اند.

وی گفت: کرامت سیره امیرالمومنین (ع) بود و حضرت زهرا (س) تا زمانی که باغ فدک در اختیارشان بود، و باغشان محصول داشت خانه‌یشان پر بود از نیازمندان، اما با این وجود خودشان همیشه گرسنگی و سختی می‌کشیدند و این‌ دسته از کرامات، بعنوان نمونه اینکه سه شب در وقت افطار در خانه‌یشان زده شد و ایشان افطار خود را بخشیدند که بعدش هم در این خصوص آیه قرآن نازل شد، از حقایق هستی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران نیز شاگردان این مکتب هستند و این رزمایش امروز البته قطره‌ای از دریای کرامت مردم مومن ما که در محله‌های خود در حال بذل و بخشش می‌باشند، است؛ مردم ما اینطور زندگی کرده‌اند که این قابل مقایسه با تمدن غربی که بویی از گذشت و بخشش نبرده‌اند نیست. 

سردار نقدی با اشاره به اینکه افول امروز آمریکا و دشمنان نتیجه ایستادگی مردم ایران است، اضافه کرد: امیرالمومنین (ع) فرمودند دشمن ستمگر و یار مظلومان باشید که حرکت امروز یعنی همین رزمایش مومنانه و حضور در مراسم روز قدس تجلی این فرموده است. 

همچنین سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: امروز در روز شهادت امیرالمومنین (ع) شاهد برگزاری چندمین رزمایش کمک مومنانه در قالب کرامت علوی هستیم؛ همچنین از خداوند شاکریم که در کنار این رزمایش، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تابحال نیز بسته‌های کمک معیشتی و... با همکاری بسیجیان و نیروهای جهادی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه تابحال در قالب کمک مومنانه بالغ بر ۵ میلیون بسته ارزاق کمک معیشتی و ۵ هزار سری جهیزیه در بین نیازمندان توزیع شده است، گفت: امروز نیز بالغ بر ۱۱۰ هزار بسته ارزاق و بالغ بر ۱۴۰۰ سری جهیزیه که‌ حمل بر خودرو، در طول ۱۱ کیلومتر مسیر پل صدر مستقر هستند، امروز در سراسر تهران و خصوصا در بخش‌های کمتر برخوردار از جمله جنوب تهران توزیع خواهندشد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در ادامه با اشاره به حضور گسترده هر ساله‌ی مردم در روز قدس برای همدلی با مردم مظلوم فلسطین و اظهار اراده برای نابودی رژیم صهیونیستی، افزود: تا وقتی که ملت ما که حقیقتا ملت امام حسین هستند به این شکل کمک‌یار و همراه هم هستند و به پیروی از امیر مومنان حواسشان به مردم نیازمند هست کسی نمی‌تواند آن‌ها را منحرف کند و شکست بدهد و ان‌شأالله با همین رویکرد اهداف انقلاب تحقق پیدا خواهدکرد.

در پایان گروه سرود نور دانش و دو تن از مادحین اهل بیت به ذکر مصیبت امیرالمومنین (ع) خود پرداختند و سپس خودروهای حامل بسته‌های کمکی با رمز یا امیرالمومنین (ع) برای توزیع حرکت کردند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات