صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۵۱۱۳۲

سردار نقدی: تقویت هویت ملی دانش آموزان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آموزش آموزه‌های دفاع مقدس در مدارس لازمه تربیت نسلی آینده‌ساز و پیشبرنده نظام و انقلاب است.

سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر امروز در جمع فرهنگیان استان یزد، اظهار کرد: نقش معلم و استاد نقشی بی بدیل است.
وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند معلمان نقشی مهمتر و پر رنگ‌تر از والدین در تربیت جامعه دارد.

سردار نقدی: تقویت هویت ملی دانش آموزان مهمترین ماموریت آموزش و پرورش است
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اثرگذرای معلمینی که سر کلاس درس فرزندان این کشور را آموزش می‌دهند از اثرگذاری معلمی به معنای عام بیشتر و موثرتر است.
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ملت ایران امروز صاحب رسالتی عظیم و مأمور برداشتن پرچم عدالت خواهی در جهان است، تصریح کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی دارد با فتنه توطئه‌های شوم مختلف ارزش‌های اسلام ناب محمدی را کمرنگ و ملت ایران را از این مسیر دور کنند.
وی تأکید کرد: آمریکا و استکبار جهانی بالغ بر 200 شبکه تلوزیونی، 100 کانال ماهواره‌ای و هزاران شبکه مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران طراحی و ایجاد کردند که قصد دارند با فتنه‌های شوم فرهنگی و رسانه ای جوانان ما را گمراه کنند.
معاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس بین نسل جوان یکی از موثرترین راهکارهای مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای و فرهنگی دشمنان دین و نظام اسلامی است و فرهنگیان نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کنند.
سردار نقدی با بیان این‌که آن چیزی که می‌تواند ما را در تربیت نسلی آینده ساز کمک کند فرهنگ دفاع مقدس در مدارس است، افزود: شخصیت‌های درخشان دفاع مقدس نظیر شهیدان باکری، متوسلیان، میثمی و بروجردی باید به دانش‌آموزان و جوانان معرفی شوند.
وی آموزه‌های دفاع مقدس را الگوهایی مناسب و کاربردی برای توسعه و پیشرفت همه جانبه امروز کشور دانست و بیان کرد: دشمن‌‌شناسی از دیگر لازمه‌های هدایت جوانان امروز است.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران در ادامه با اشاره به اهمیت شناخت توطئه دشمنان در فتنه‌های اخیر، تأکید کرد: دشمنان در اغتشاشات سال گذشته علی‌رغم وجود شاهدان عینی، مستندات تصویری و بررسی‌های کارشناسی سعی داشته و دارند به دروغ فوت مهسا امینی را جنایت نظام اسلامی معرفی کنند و جوانان ما را به نظامشان بدبین و فریب دهند.
سردار نقدی گفت: اگر ما به دانش‌آموزان تفکر را بیاموزیم تمام دروغ‌های دشمنان آشکار و فتنه استکبار جهانی خنثی می‌شود.
وی در پایان با بیان این که مهمترین کار و نقش آموزش و پرورش توجه به هویت ملی جامعه هدف است، تاکید کرد: ما نباید بگذاریم با اسیر دروغ های رسانه های معاند شدن احساس خود کم شدن ملی در نوجوانان و جوانان ما به وجود بیاید. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات