صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۴۷۳۷۴

جانشین پلیس کشور: خدشه به امنیت ایران را قاطعانه و سخت پاسخ می‌دهیم

سردار سرتیپ قاسم رضایی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار و باثبات در مرزها داریم که این امر در سایه خون شهدا و همراهی مردم محقق شده است.

جانشین پلیس کشور: خدشه به امنیت ایران را قاطعانه و سخت پاسخ می‌دهیم

وی افزود: خوشبختانه مرزهای شمالغرب و استان آذربایجان‌غربی شاهد امنیت پایدار هستند که تلاش نیروهای مرزبانی و دیگر نیروهای امیتی در این مناطق چشمگیر و قابل توجه است.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: پایداری امنیت منوط به احساس وظیفه همه از مردم و مسئولان است.

وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد ناامنی، ادامه داد: نیروهای انتظامی و مرزبانی با تمام توان در راه تحقق امنیت تلاش دارند و دشمن هم این نکته را دانسته است.

سردار رضایی تاکید کرد: هرکس به فکر ایجاد خدشه در امنیت پایدار باشد، با سخت‌ترین برخوردها مواجه خواهد شد.

وی ابراز داشت: در اغتشاشات سال گذشته با مدیریت عالی فرماندهان و نیز جانفشانی نیروهای انتظامی و امنیتی شاهد یاس دشمنان بودیم که هوشیاری مردم موجب شکست تمام نقشه‌های دشمنان شد.

جانشین فرمانده کل انتظامی، حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را ممنوع دانست و بیان داشت: هشدارها در این زمینه داده شده و امیدواریم مردم نسبت به جلوگیری از تبعات بعدی از نگهداری این اقلام خودداری کنند.

در این دیدار، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی هم در سخنانی، با تقدیر از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در  برابر ناهنجاری‌ها و تهدیدات انتظامی قابل ستایش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، ابراز داشت: دشمن در صدد القا و ایجاد ناامنی در جامعه است که رشادت نیروهای امنیتی و انتظامی در کنار هوشیاری مردم مانع این امر است.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات