صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۴۷۷۸۴

استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید قنبری: زندگی محمد برای تمامی مسؤولان الگوست

علی اکبر حسینی محراب عصر دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: از اولیا خدا آموخته‌ایم شیوه و راه زندگی ما شهادت است. در دوران دفاع مقدس روزانه تا ۳۰۰ شهید را تشییع کردیم و خللی در اراده‌های مردم و خانواده‌ها به وجود نیامد.

استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید قنبری: زندگی محمد برای تمامی مسؤولان الگوست

استاندار خوزستان ضمن تسلیت به مردم ایذه و باغملک، نیروی انتظامی، همرزمان و خانواده شهید قنبری، گفت: این شهید والا مقام و خانواده محترمشان امروز در کنار پیامبر و ائمه قراردارند.

وی ادامه داد: شهید با شهادت خود وارد حریم پروردگار میشود یعنی خریدار خون شهید، خداست و آیا مشتری بهتر از خدا وجود دارد؟

حسینی محراب با بیان اینکه محمد قنبری با زندگی پاکی که داشت به شهادت رسید، عنوان کرد: زندگی محمد الگو است و نشان داد از همه ما مسوولان جلوتر است.

استاندار خوزستان افزود: جان ما فدای نظام و دین خدا باد و امروز با خون این شهدا از نظام و امنیت مردم دفاع میکنیم. راه وسطی نداریم یا باید یزیدی باشیم یا حسینی که امروز صحنه حق و باطل روشن و واضح است.

وی گفت: شیوه منافقان از ابتدای اسلام و همچنین در طول انقلاب همین بود که با دروغ و نیرنگ مسائل را نشان می‌دهند که جاهلان فریب بخورند و به اقدامات ناگواری دست بزنند.

حسینی محراب اضافه کرد: همه انسان‌ها می‌میرند و این شهیدان هستند که عمر و سرنوشت خود را به بهترین طریق و عزتمندانه به پایان می‌رساند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه خوزستانی‌ها مایه افتخار هستند، تصریح کرد: اگر قرار است که جان خود را از دست بدهم چه چیزی بهتر از آنکه خود خود را به خدا تقدیم کنم.

مراسم تشییع شهید نظم و امنیت محمد قنبری که روز گذشته در حادثه تروریستی ایذه آسمانی شد، امروز با حضور جمعی از مردم، خانواده‌ شهدا و مسوولان استانی در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.مراسم تشییع و خاکسپاری شهید محمد قنبری در ایذه و زادگاه شهید در باغملک برگزار خواهد شد. 

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات