بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۴۹۶۳۶

آغاز پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی در پرتوریا

پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی به ریاست حسین امیرعبداللهیان و خانم «نالدی پاندور» وزیر روابط و همکاری‌های بین‌المللی آفریقای جنوبی در پرتوریا امروز (پنجشنبه) ۱۹ مرداد ماه در محل وزارت خارجه آفریقای جنوبی در پرتوریا آغاز به کار کرد.

آغاز پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی در پرتوریا

این نخستین سفر دوجانبه امیرعبداللهیان به آفریقای جنوبی است. وی خرداد ماه سالجاری برای شرکت در نشست دوستان بریکس به کیپ تاون سفر و در حاشیه این نشست با همتای خود دیدار و گفت‌وگو کرد.

چهاردهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی مهر ماه ۱۳۹۸ با حضور محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه و خانم «نالدی پاندور» وزیر روابط و همکاری‌های بین‌المللی آفریقای جنوبی در تهران برگزار شد.

سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقای جنوبی اول آبان ۱۳۹۶ به ریاست محمدجواد ظریف وزیر سابق خارجه ایران و ماشابانه وزیر خارجه وقت آفریقای جنوبی در محل وزارت خارجه آفریقای جنوبی در پرتوریا برگزار شد.دوازدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و آفریقای جنوبی با حضور محمدجواد ظریف و خانم ماشابانه وزرای خارجه ۲ کشور اردیبهشت ۱۳۹۴ در تهران برگزار شده بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات