صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۵۰۱۳۷
مرتضی طلایی رئیس پلیس اسبق تهران بزرگ

دشمن با القای ناامنی ایران به دنبال بهره‌برداری‌های سیاسی به نفع خود است

مردم در حادثه تروریستی مسجد شاهچراغ شیراز به عینه شاهد فداکاری مامور و نیروی دستگاه امنیتی بودند که بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای بابت حفظ جان و سلامت خود یکه و تنها به دنبال دستگیری تروریستی رفت که ممکن بود کمربند انفجاری داشته باشد
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/ مرتضی طلایی

یکی از موضوعاتی که در هفته‌های گذشته از سوی دشمن برای ناامن‌سازی ایران عزیز برنامه‌ریزی شده است تحریک مردم بخصوص جوانان در آستانه سالگرد درگذشت خانم مهسا امینی است. دشمنی که نه تنها نگران مردم ایران نیست بلکه با حمایت‌های مختلف اعم از مالی تا تسلیحاتی و آموزشی به عناصر خودفروخته و دشمنان قسم‌خورده ملت مسلمان ایران تلاش می‌کند تا ایران را ناامن کند درحالی که نیرو‌های امنیتی و انتظامی کشور بار‌ها نشان داده‌اند که هوشیار و آگاه مانع بزرگی در برابر فعالیت‌های تروریستی و خرابکارانه دشمنان در جای جای ایران بزرگ هستند.

آنچه در این موضوع حائز اهمیت است و یکی از مطالبات اصلی مردم از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی کشور به شمار می‌رود این است که تلاش کنند با پر کردن حفره‌های امنیتی مانع تحقق خواسته‌های دشمن در ایجاد ناامنی در ایران شوند. به عبارت دیگر دشمن تلاش می‌کند اینگونه وانمود کند ایران امن نیست و با کمترین تحرکاتی می‌تواند ایران را ناامن کند درحالی که اینگونه نیست. با توجه به شناختی که از ظرفیت و توان مجموعه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نیرو‌های خدمتگزار و فداکار دارم با جرات می‌توان گفت نیرو‌های امنیتی کشور بسیار آماده، آگاه و هوشیار هستند و مانع ناامن‌سازی ایران اسلامی توسط دشمنان می‌شوند.

مردم در حادثه تروریستی مسجد شاهچراغ شیراز به عینه شاهد فداکاری مامور و نیروی دستگاه امنیتی بودند که بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای بابت حفظ جان و سلامت خود یکه و تنها به دنبال دستگیری تروریستی رفت که ممکن بود کمربند انفجاری داشته باشد و با منفجر کردن کمربند منجر به شهادت مامور امنیتی ایران شود. بی‌تردید روحیه شهادت‌طلبی و شجاعت نیرو‌های امنیتی کشور قابل تحسین است و در دنیای امروز اگر بی‌نظیر نباشد کم‌نظیر است.

هموطنان عزیز در جای جای ایران اسلامی باید به این موضوع توجه داشته باشند که با برخورداری از نیروی انسانی فداکار و حرفه‌ای در بخش‌های امنیتی کشور نباید نگران دسیسه‌های دشمن در راستای ناامن‌سازی ایران باشند چرا که ظرفیت نیروی امنیتی کشور تفاله‌های غرب و استکبار که با هدف ناامن‌سازی در ایران فعالیت می‌کنند را هضم و متلاشی می‌کند. از سوی دیگر رسانه‌های داخلی نیز باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که نباید در زمین دشمن بازی کنند چرا که دشمن تلاش می‌کند از طریق بزرگنمایی حوادثی که در ایران رخ می‌دهد بخصوص از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی زمینه لازم را برای تلقین ناامنی به اذهان عمومی مردم جامعه ایجاد کند.

دشمن در این میدان با استفاده از رسانه‌ها بر آن است تا با بزرگنمایی فعالیت‌های خود مردم را نگران تامین امنیت خود کند درحالی که به واقع اینگونه نیست، لذا رسانه‌ها باید در این حوزه هوشیار باشند چرا که در آستانه نزدیک شدن به حوادث سال گذشته دشمن تلاش می‌کند مدیریت کشور را از مدیریت و توجه به مسائل مهم کشور به مسائلی توجه دهد که مسائل اولویت‌دار کشور نیست. دشمن تلاش می‌کند به واسطه بهره‌برداری از حوادث سال گذشته ذهن حاکمیت را وارد مسائل امنیتی کند تا از این روش دشمنان به نفع خود دستاوردسازی کنند به همین خاطر برای اینکه دشمن به مقصد خود نرسد در کنار آگاهی و هوشیاری نیروی امنیتی لازم است همه مردم در این صحنه خطیر آماده و هوشیار عمل کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات