صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۵۲۳۳۷

آخرین آمار شهدای غزه

افزایش هفتصد نفری تعداد شهدا در طول شبانه روز نشان دهنده شدت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.

آخرین آمار وزارت بهداشت فلسطین شهدا و مجروحان تا روز ۱۸ ام جنگ

شمار شهدای غزه به ۵۷۹۱ نفر افزایش یافت
۲۳۶۰ نفر از شهدا کودک
۱۲۹۲ نفر هم زن هستند.
۱۶۲۹۷ نفرهم زخمی

افزایش هفتصد نفری تعداد شهدا در طول شبانه روز نشان دهنده شدت حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه است.
ارزیابی‌ها نشان میدهد بمباران هوایی رژیم صهیونسیتی بیشتر به سمت خانه‌ها مسکونی و درمانی بوده است
۱۲ بیمارستان و ۳۲ مرکز درمانی در غزه از خدمت خارج شدند. بسیاری از رسانه‌ها از احتمال توقف فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بیشتری به سبب ادامه حملات و اتمام سوخت خبر دادند.

بمباران مراکز پزشکی منجر به شهادت ۶۵ نفر از کادر درمان و پزشکی و نابودی ۲۵ دستگاه آمبولانس شده است
بمباران منطقه مجاور بیمارستان وفا در غزه
بمباران منطقه بئر النعجه در شمال نوار غزه
بمباران بازار النصیرات در نوار غزه
بمباران به مرکز تجاری در اردوگاه النصیرات
بمباران محله خان یونس در جنوب نوار غزه»»گردان‌های قسان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی نیرو‌های اسرائیلی را در مفکعیم و بئر السبع هدف قرار داد

گردان‌های قسام اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی را در نزدیکی شهرک مفکعیم در مجاورت غزه هدف حمله راکتی قرار داده است.
قسام همچنین از حمله راکتی به شهر اشغالی بئر السبع و برخی شهرک‌های اطراف غزه در پاسخ به جنایات اشغالگران اسرائیلی در غزه خبر داد.
بر این اساس ۲۳ شهرک و پایگاه اسرائیلی در مرز‌های شمالی هدف حمله قرار گرفتند

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه تاکنون ۲۳ شهرک و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در مرز‌های شمالی از جنوب لبنان هدف تیراندازی و حملات راکتی و موشکی قرار گرفتند

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک موشک ضدزره از جنوب لبنان به سمت شهرک صهیونیست‌نشین شتولا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.»»» واکنش‌ها

امیر قطر در موضع گیری خود علیه کشتار مردم بی دفاع غزه اعلام کرد؛ نمی‌توان در قبال وضع غزه سکوت کرد. تصور نمی‌کردیم در عصر ما آب را به روی یک ملت ببندند و مانع از ورود دارو و غذا شوند. خواستار توقف این جنگ که از همه خطوط قرمز عبور کرده است، هستیم.

تجمع حمایت از ملت فلسطین در «استکهلم» سوئد

صلیب سرخ اعلام کرد: بیمارستان‌های شمال غزه با شرایط بسیار دشواری مواجه هستند و نباید هدف حملات قرار بگیرند.

محمود ژولیده شاعر آئینی کشورمان در رثای تهاجم وحشیانه رژیم ظالم و دیوصف صهیونیستی به بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد، کنیسه، پناه‌گاه‌ها و کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه شعری به سبک مثنوی سرود.»»» اخبار

شبکه عبری زبان کان به نقل از نیویورک تایمز نوشت که مسئولان بلندپایه آمریکایی گفته‌اند رژیم صهیونیستی هیچ طرح و برنامه‌ای برای شکست حماس ندارد.

رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی را بست
بعد از ظهر امروز، رژیم در اقدامی بی‌سابقه طی چند ماه اخیر، ورودی‌های مسجدالاقصی را بست و مانع ورود فلسطینی‌ها به صحن‌های آن شد.

وزیر انرژی رژیم اسرائیل در سخنان عجیبی گفت که ارتش این رژیم در نهایت اخلاق و رأفت در غزه رفتار می‌کند.

وزارت بهداشت نوار غزه فروپاشی کامل نظام سلامت در بیمارستان‌های نوار غزه را اعلام کرد.»» کمک‌ها به غزه نرسید

مدیرکل وزارت بهداشت فلسطین: کمک‌ها ابتدا وارد گذرگاه رفح شده و سپس به گذرگاه کفر ابوسالم منتقل می‌شود. در آنجا هم توسط نظامیان رژیم اشغالگر بازرسی می‌شود و قبل از توزیع، به رفح باز می‌گردد.

یدیعوت آحارونوت: اکثر صهیونیست‌هایی که شهر‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی را ترک کردند اعلام کردند که قصد برگشت را ندارند مگر اینکه حزب الله نابود شود. گوگل در همراهی با رژیم صهیونیستی، کانال‌های حماس و القسام را در تلگرام فیلتر کرد.

خبر‌ها حاکی است کانال‌های رسمی جنبش مقاومت حماس و گردان‌های القسام در تلگرام برای کاربرانی که نسخه اندروید این پیام‌رسان را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود کرده‌اند، غیرقابل دسترس شده است.

تلگرام مسدود شدن این کانال‌ها را اقدامی از جانب گوگل عنوان کرده و گفته کاربرانی که این نرم‌افزار پیام‌رسان را از سایر سکو‌ها یا مستقیما از وبسایت خودش دانلود کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات