صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۵۴۳۸۰

شهادت ۶۷ پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون

انتظامی کل کشور از ابتدای سال تا کنون ۶۷ جان را فدای حفظ نظم و امنیت کشور کرده است.

عزادار حضرت فاطمه(س) بودیم که خبر آمد 11 پلیس در محل و جایگاهی که برای تامین نظم و امنیتش وظیفه‌ای نداشتند؛ آسمانی شدند و به دیدار مادر سادات رفتند.

شهادت ۶۷ پلیس از ابتدای سال جاری تا کنون

شهدای فاطمیه پلیس در حالی از وجب به وجب خاک کشور دفاع کردند که در یک مقر انتظامی به منظور ارائه خدمات انتظامی به مردم بودند نه برای مرزبانی و حفظ نظم و امنیت؛ چراکه امنیت آن محدوده (راسک) بر عهده ارگان دیگری جز پلیس است.

تروریست‌های کوردل با هدف کشته‌سازی و کشته گرفتن از پلیس فداکار در 24 آذرماه مستقیماً به مقر انتظامی راسک در سیستان و بلوچستان حمله کردند و 11 پلیس را به شهادت رساندند.

نکته قابل توجه در این حمله تروریستی این بود که یکی از مأموران پلیس یعنی ستوان‌دوم براهویی از مردم غیور بلوچ و اهل سنت بود! در واقع تروریست‌ها با شعار حمایت از اهالی بلوچ سیستان و بلوچستان دست به عملیات‌های تروریستی می‌زنند، غافل از اینکه بلوچ‌های منطقه مشغول خدمت در انتظامی کل کشور هستند و یک وجب خاک کشور به دشمن نمی‌دهند.

از ابتدای سال تا کنون انتظامی کل کشور 67 شهید در راه حفظ و حراست از خاک ایران تقدیم کرده است؛ اما آخرین شهدای پلیس مظلوم‌تر از هر شهیدی، هنگامی که در آن محل برای خدمت‌دهی (خدمات راهور، گذرنامه و ...) رفته بودند جان خود را فدای کشور کردند.

ارتش، وزارت اطلاعات، سپاه و دیگر دستگاه های امنیتی و نظامی در کشور ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا عاملان این حادثه را شناسایی و به سزای عمل خود برسانند.

اکنون باید دید کشورهای همسایه ایران به‌ویژه پاکستان ساز و کاری در راستای تقویت امنیت مرزهای خود به کار می‌ببندد؛ چراکه وزیر کشور ایران اعلام کرده است که تروریست های حمله تروریستی به مقر انتظامی در راسک از سوی کشور پاکستان وارد ایران شده و مجدد به سمت همان کشور هم فرار کرده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات