تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۵۴۴۸۰

حماس: تهدیدات پوچ گالانت بیانگر شکست مفتضحانه صهیونیست‌هاست

جنبش حماس فلسطین در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم درباره ترور رهبران مقاومت اعلام کرد که این تهدیدات کاملاً پوچ و بیهوده است و بیانگر شکست مفتضحانه صهیونیست‌ها در رسیدن به اهداف جنگی است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای در واکنش به تهدیدات «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ترور رهبران مقاومت اعلام کرد که این تهدیدات کاملاً پوچ و بیهوده است و بیانگر ناتوانی دشمن در رسیدن به اهداف جنگی خود است.

حماس افزود: ادعاهای وزیر جنگ جنایتکار رژیم اشغالگر مبنی بر اینکه نیروهای ارتش شکست‌خورده او در آستانه ترور رهبران مقاومت هستند، کاملاً بیهوده است و هدف از این تهدیدات بیهوده ارائه تصویر خیالی از دستاوردها است. این تهدیدات نشان‌دهنده شکست مفتضحانه رژیم اشغالگر و گالانت در رسیدن به اهداف تجاوزات این رژیم علیه غزه است که هیچ نتیجه‌ای جز کشتار غیرنظامیان و تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی نداشت.

چند روز قبل مؤسسه موسوم به سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل یک فایل صوتی منتسب به «رونن بار» رئیس سرویس اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) را منتشر کرد که در آن رئیس شاباک می‌گفت هدف اسرائیل از بین بردن حماس در هرجایی است.

این مسئول صهیونیست مدعی شد: هر چند سال که طول بکشد ما حماس را در غزه، کرانه باختری، لبنان، ترکیه و قطر حذف خواهیم کرد.

دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر نیز در همین زمینه ادعا کرد: هدف ما ترور همه رهبران حماس است و به‌طور شبانه‌روزی در تعقیب آنها هستیم.

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز جمعه‌شب پس از دیدار با مقامات امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ادعا کرد: عملیات برای رسیدن به اهدافی که مشخص کردیم و در رأس آن نابودی گردان‌های حماس و ناتوان کردن آن به‌صورت تدریجی پیش می‌رود.

وی بار دیگر با تکرار ادعاهای واهی خود مبنی بر ترور «یحیی السنوار» رئیس حماس در نوار غزه مدعی شد: به‌زودی السنوار با دهانه تفنگ نیروهای ما روبه‌رو خواهد شد.

صهیونیست‌ها در حالی که بعد از گذشت نزدیک به 3 ماه تجاوزگری علیه غیرنظامیان غزه حتی یک دستاورد نظامی هم کسب نکردند و تلفات ارتش اسرائیل در جنگ کنونی غزه به‌شکل قابل‌توجهی افزایش یافته است، برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود به جنگ روانی و اقداماتی همچون تهدید به ترور رهبران و فرماندهان مقاومت متوسل شده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات