سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۵۴۶۷۷

سردار غلامرضا سلیمانی: اقتصاد مقاومتی از ضروریات اقتصاد ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: اگر می‌خواهیم بیکاری ریشه‌کن و رونق اقتصادی شکل گیرد، لازمه آن توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از ضروریات اقتصاد امروز ملت ایران است.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه ۶ دی ماه) در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع ۵ آذر برگزار شد، گفت: اگر می‌خواهیم بیکاری ریشه‌کن و رونق اقتصادی شکل گیرد، لازمه آن توجه به اقتصاد مقاومتی به‌عنوان یکی از ضروریات اقتصاد امروز ملت ایران است.

سردار سلیمانی افزود: ایجاد رونق اقتصادی و‌ کاهش تورم و حتی به صفر رساندن تورم جزو مطالبات و خواسته‌های مردم از دولت است و اگر می‌خواهیم ارزش پول ملی ما افزایش یابد، می‌بایست در ابعاد مختلف کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، گیاهان دارویی، تولید مواد غذایی و همچنین برنامه‌های صنایع تبدیلی و صنایع کوچک و متوسط به رشد و بالندگی برسیم.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع نیرو‌های جهادی، انقلابی و بسیجی باید به صورت گسترده در عرصه‌های اقتصادی و کسب و کار نقش‌آفرینی کنند؛ البته سازمان بسیج مستضعفین هم باید این حرکت را با همت شما طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی عمومی کند و توسعه دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: این گردهمایی و تجمع با همین هدف تشکیل شده تا در روز‌های باقی‌مانده از سال جاری آماده شویم که یک بار دیگر کار جهادی گسترده‌ای را آغاز کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات