سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۵۳۷۲۶

سردار غلامرضا سلیمانی: مقاومت یکی از مفاهیم ارزشمند عرضه شده توسط ملت ایران به جهان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۵۷ به آن تمسک جست.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (پنجشنبه، ۹ آذرماه) در نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور که در مجتمع امام رضا (ع) بندر ترکمن برگزار شد، گفت: در ابتدا به ارواح طیبه ۴۰۰۰ شهید استان گلستان و ارواح طیبه شهدای زن اهل سنت که این جلسه با عنوان این شهید‌ه‌های افتخار آفرین و فداکار برگزار شده، درود می‌فرستم.

وی افزود: همچنین، به ارواح شهدای جبهه مقاومت بویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت و ارواح طیبه شهدای مظلوم غزه و فلسطین درود می‌فرستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این روزها چشم‌های جهانیان به غزه دوخته شده است، تصریح کرد: این روزها ما شاهد جنایت‌ها و وحشی‌گری‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و پشتیبانی‌های گسترده جهانخواران عالم بویژه شیطان بزرگ آمریکا از این رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی هستیم.

سردار سلیمانی، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به آن تمسک جست و بر اساس راهبردی بود که از امام راحل و عظیم الشأن و رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب دریافت کردند، بر این مسیر راست قامت و استوار ایستاد.

وی ادامه داد: گفتمانی که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی آغازگر آن بود و توانست اولین پیروزی و موفقیت را در بهمن ماه سال ۵۷ کسب کند و نظام مقدس جمهوری اسلامی در یک سرزمین راهبردی و تاثیرگذار استقرار پیدا کرد. می‌بایستی برای استمرار و تداوم این دستاورد با راهبرد مقاومت آن را ادامه داد و بر استمرار آن تاکید کرد که ملت بزرگ ایران حقاً و انصافاً در این زمینه در خور تحسین هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نخستین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور، تاکید کرد: سخن از ۷ هزار شهیده زن و تقدیم جان بعنوان گرانمایه‌ترین داشته یک انسان در راه اهداف انقلاب اسلامی است. فداکاری‌های ۹۰۰ شهیده زن اهل سنت در میان خیل عظیم شهیده‌های زن کشور حقیقتاً قابل ستایش، ستودنی و تحسین برانگیز است که معنای آن مقاومت و پایداری است.

وی افزود: شما امروز به غزه بنگرید و مشاهده کنید چه حوادثی در آن جا رقم خورده است، غزه مظلوم اما مقتدر، چندین هزار کودک و مادر به شهادت رسیده‌اند. اگر تعبیری به این شکل بر زبان جاری کنیم که اصلی‌ترین و محوری‌ترین مقاومت را زنان غزه موجب شدند، جمله متناسبی است چون این مادران هستند که متحمل شدیدترین فشارها از ناحیه به شهادت رسیدن فرزندان و کودکانشان هستند.

سردار سلیمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، گفت: هنگامی که رژیم وحشی و کودک‌کش صهیونیستی نوزادان و کودکان را با نهایت وحشی‌گری به شهادت می‌رساند، بیشترین فشار را مادران و زنان غزه متحمل می‌شوند.

سردار سلیمانی، گفت: مقاومت یکی از مفاهیم بلند و ارزشمندی بود که ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی به دنیا عرضه کرد. مقاومت و پایداری درسی بود که ملت بزرگ ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه ۵۷ به آن تمسک جست.

این تمسک‌جویی بر اساس راهبردی بود که از امام راحل و عظیم الشأن و رهنمودها و تدابیر رهبر معظم انقلاب دریافت کردند، در این مسیر راست قامت و استوار ایستاد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات