صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۴۶۵۳۸

سردار سلیمانی: اردوهای راهیان پیشرفت بازوی جهاد تبیین است

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ظهر امروز در مراسم آغاز اردوهای راهیان پیشرفت در هرمزگان اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه و سپاه استانی امام سجاد (ع) هرمزگان در فراهم سازی زیرساخت های این استان برای برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت تلاش های بسیاری کرده اند و توسعه این اردوها به دانش آموزان، کارگران، اساتید و کارمندان در حال برنامه ریزی است.

سردار سلیمانی: اردوهای راهیان پیشرفت بازوی جهاد تبیین است

وی با یادآوری سالروز عملیات بیت المقدس، عنوان داشت: در این روزها نبرد سختی پشت جاده آسفالت اهواز - خرمشهر در جریان بود و جاویدالاثر احمد متوسلیان و شهید خرازی نیز در این عملیات حضور داشتند و جلوی ارتش بعثی که با تمام تجهیزات بدنبال مقابله با حرکت قوای مسلح کشورمان برای آزادسازی خرمشهر عزیز بودند، ایستادند.

سردار سلیمانی تصریح کرد: زمانی که اسپانیایی ها قدرت اول اروپا بودند، آمدند هرمز و سواحل و جزایر این استان را مورد تجاوز و قتل و غارت قرار دادند و بعد پرتقالی ها آمدند و هرمز را اشغال کردند و بیش از 150 سال در این منطقه حضور داشتند و تمام تحرکات مردم منطقه را تحت نظر داشتند و ما را به شکلی منفعل کردند و در حالی که قدرتی متناسب با جایگاه ایران در دوران صفویه در داخل کشور شکل گرفته بود و آنها مانع از توسعه این حکومت شده بودند.

رییس سازمان بسیج کشور، اشغال خرمشهر توسط انگلیسی ها نیز بخشی از پازل زمین گیر کردن ملت ایران عنوان کرد و بیان داشت: امروز فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی سپاه و دیگر قوا، با قدرت در برابر هر تجاوزی ایستاده اند و در تازه ترین اقدام نیز همین دیروز بود که با اقتدار، کشتی دشمن را بدلیل تجاوز به حقوق ملت ایران توقیف کردند و بدانید ملت ایران طلایه دار تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

وی تاکید کرد: تمدن غرب فاقد گفتمان رهایی بخشی است و آنان همچون آبی که مدت ها در برکه ای مانده اند، فاقد هرگونه ارزش خاصی برای بشریت هستند.

سردار سلیمانی تاکید کرد: گفتمان لیبرال دموکراسی آخرین برگ آنها بود که به اعتراف خودشان، ناکارآمدیش عیان شده است و بی شک اندیشه های عمیق و آینده ساز شما برای نجات انسان تجلی هرچه بیشتری خواهد یافت و آینده ای بسیار روشن و امیدبخش را ملت بزرگ ایران رقم خواهد زد.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات