سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۵۳۲۱۴

رئیس سازمان بسیج: مجازات حکام رژیم صهیونیستی مطالبه ملت‌های آزادی‌خواه جهان است

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه مجازات حکام رژیم صهیونیستی و متجاوزان، درخواست ملت‌های آزادی‌خواه جهان است، گفت این مهم باید توسط رسانه‌ها فریاد زده شود زیرا فریاد مردم جهان، محکومیت رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی است.

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره ملی رسانه‌ای حریم رسالت در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز گیلان با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات عظیم در جهان اسلام بوده است، اظهار کرد: رژیم پهلوی در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان حافظ منافع آمریکا در خاورمیانه عمل می‌کرد و کشور تحت سلطه استکبار بود ولی با پیروزی انقلاب، مسیر تاریخ جهان بین‌الملل و هندسه قدرت تغییر یافت. 

وی با اشاره به نقش گفتمان رهایی بخشی انقلاب اسلامی در حمایت جهانی مردم از مردم فلسطین افزود: انقلاب اسلامی دارای گفتمان رهایی بخش است که در سرتاسر جهان اشاعه پیدا کرد که اوج آن را اکنون در حمایت مردم جهان از مردم فلسطین مشاهده می‌کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یکی از ثمرات پیروزی انقلاب اسلامی را تشکیل انتفاضه در کشور فلسطین دانست و افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی قرارداد کمپ‌دیوید و اسلو امضا شد ولی فرهنگ پایداری و مقاومت مردم ایران انتفاضه را در فلسطین شکل داد که ماحصل آن عملیات طوفان الاقصی بود. 

سلیمانی با تاکید بر اثبات شدن جنایات رژیم صیونیستی در غزه علیه مردم مظلوم فلسطین بیان کرد: مردم دنیا در حال مشاهده جنایات قدرت‌های غربی و به ویژه آمریکا هستند که تمام فناوری‌های نظامی خود را در اختیار رژیم کودک‌کش رژیم صهیونیستی قرار داده تا صدای حق طلبی و آزادی خواهی مردم فلسطین را خاموش کند ولی مردم غزه و جبهه مقاومت پیروز میدان هستند. 

وی، اتفاقات رخ داده در فلسطین و عملیات طوفان الاقصی را سرآغاز تاریخ جدید جهان بین الملل دانست و گفت: بیش از ۱۲ هزار کودک و زن توسط رژیم صهیونیستی در طول ۴۰ روز گذشته به شهادت رسیدند و این یک سرآغاز متحول کننده و دوره‌ای در تاریخ بشریت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه هنوز آثار پیروزی رزمندگان فلسطینی در طوفان الاقصی به طور کامل مشخص نشده و در دراز مدت این آثار مشخص می‌شود، تصریح کرد: یکی از آثار عملیات طوفان الاقصی در حوزه رسانه بود زیرا غول‌های رسانه‌ای که در کنار متجاوزین به فلسطین ایستاده‌اند اکنون مستأصل شده و هیچ کاری از آنان بر نمی‌آید زیرا وجدان‌های بیدار جهان در تمامی کشورهای اسلامی و غربی علیه رژیم صهیونیستی به پا خواستند. 

سلیمانی با تاکید بر لزوم توجه به اعتراضات مردم جهان علیه رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف بیان کرد: در واشنگتن بزرگترین راهپیمایی علیه دولت آمریکا و در حمایت از مردم فلسطین انجام شد که این نشان دهنده بیدار شدن وجدان‌های بیدار است. 

وی نقش فضای مجازی و رسانه‌ها در بازگو کردن بیشتر جنایات رژیم صهیونیستی و تاثیر آمریکا در این‌ جنایت را بسیار مهم دانست و افزود: تبیینی که از سوی وجدان‌های بیدار و انسان‌های حق طلب در فضای مجازی و رسانه‌ها رقم خورد سبب نفرت جهانی علیه رژیم صهیونیستی شده و این روند ادامه‌دار است.

به گفته رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، غربی‌ها تصور می‌کردند با تسلط بر فضای مجازی و رسانه بر امپراطوری خود بر جهان ادامه می‌دهند ولی در چند وقت اخیر با صحنه‌های تاریخی مواجه شدند و آن انزجار جهانی علیه تروریسم بین المللی است. 

سلیمانی با بیان اینکه دوران قدرت‌طلبی و استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی رو به پایان است، گفت: اکنون رسانه‌ها و فضای مجازی دیگر به طور کامل در دست جنایتکاران نبوده و جهاد تبیین خوبی در خصوص جنایات استکبار علیه مردم مظلوم غزه و فلسطین در سطح جهان رخ داده است.

وی با اشاره به ارسال هزاران تن سلاح به رژیم صهیونیستی توسط آمریکای جنایتکار بیان کرد: آمریکا از طریق دریا و هوا هزاران تن سلاح به دست رژیم صهیونیستی رسانده است ولی اکنون موفق به شکست و تسلیم شدن مردم غزه نشده و در مقابل ایستادگی جوانان فلسطین مستأصل شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه مجازات حکام رژیم صهیونیستی و متجاوزان، درخواست ملت‌های آزادی‌‌خواه جهان است، افزود: این مهم  باید توسط رسانه‌ها فریاد زده شود زیرا فریاد مردم جهان محکومیت رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی است.

سلیمانی با بیان اینکه نیروها و بانوان انقلابی در تبعیت از مقام معظم رهبری در میدان‌های مختلف مشغول به نقش‌آفرینی هستند، گفت: بانوان در طول ۴۴ سال گذشته از نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسداری کرده و یکی از این عرصه‌ها رسانه و فضای مجازی است.

وی با بیان اینکه فضای مجازی در حال تکامل بوده و جلوه‌های بروز در این حوزه در اختیار بشریت قرار گرفته است، افزود: از طریق فضای مجازی می‌توان فضایی را شکل داد که تمامی برنامه‌های دشمن را از بین برد و ایران قوی را در گام دوم انقلاب تحقق داد. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، برگزاری جشنواره رسانه‌ای حریم رسالت را سرآغاز نقش آفرینی بیشتر بانوان در تمامی موضوعات و عرصه‌ها دانست و بیان کرد: جشنواره حریم رسالت با ابتکار خوب سپاه قدس گیلان تشکیل شد و در زمانی شکل گرفت که تقابل جدی میان حق و باطل، کفر و اسلام در حال جریان است. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات