صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۴۳۵۶۰

رئیس سازمان بسیج: ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه استان آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت بزرگ و بی‌نظیر در خصوص بسیج و ارکان شبکه صالحین است، اظهارکرد: در استان آذربایجان‌غربی علمای اهل تسنن و تشیع نگاه راهبردی، دقیق، موشکافانه و چاره‌سازی دارند.

رئیس سازمان بسیج: ملت ایران از هیاهوی دشمن ترسی به دل ندارد

وی ادامه داد: امروزه اگر به دنیا نگاه کنیم دو قطب در دنیا وجود دارد که یکی برخاسته از دوره رنسانس بوده و در طول سیصد سال توانسته یک قدرت اقتصادی و علمی را به عنوان تمدن غرب شکل دهد و در طول این مدت جنگ‌های متعدد و بی شمار و وحشیگری‌های مشمئز کننده و پایمال‌کردن حقوق انسان‌های مظلوم به ویژه تاختن و یورش بر مسلمانان جزء نکات برجسته عملکرد این تمدن بوده است.

رئیس سازمان بسیج بیان‌کرد: تمدنی که در طول این سالها توانسته با تکیه بر غارت منابع کشورهای مستضعف و مسلمان و سرازیر کر‌دن سرمایه‌ها به دولت‌های آمریکایی، خود را مسلط افکار عمومی در دنیا تلقی کند و این تمدن در حال تلاش است جوانان کشورها آن طوری فکر کنند که او می‌خواهد و آن طوری بفهمند که او مشخص می‌کند و نیز با تکیه بر مکاتب فکری برآمده از دوره رنسانس مکتب فکری ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این تمدن کارشان به جای رسیده است که به فرهنگ برهنگی تمسک کنند و فرهنگ همجنسگرایی و بی دینی جزئی از فرهنگ آنان شده است و سعی می‌کنند جوانان را به سمت پوچ گرایی بکشانند.

رئیس سازمان بسیج گفت: با توجه به موارد فوق، اشاعه پوچ گرایی و مصرف‌‌گرایی آمار خودکشی در کشورها و جوامع غربی بسیار بالا است و تمدن غرب به علت اینکه گفتمان در آن تمدن وجود ندارد به پایان رسیده است.

سردار سلیمانی یادآور شد: اتفاقات اخیر در کشورمان که توطئه آمریکا و کشور خیانت‌کار انگلیس و کشور ضدحقوق بشر فرانسه بود و برای کشور نقشه و برنامه‌ریزی داشتند که شکست خوردند و به گفته مقام معظم رهبری برنامه‌ریزی آنان دقیق و اما محاسبه‌ای غلط داشتند که دچار شکست شدند.

وی عنوان کرد: برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی بایستی مراحل تکمیل شود و در گام دوم انقلاب اسلامی باید سه مرحله تکاملی انقلاب تحقق پیدا کند.

سلیمانی گفت: ما در جمهوری اسلامی اشتباهات خود را می‌پذیریم و درصدد  اصلاح آن اشتباهات تلاش می‌کنیم در این راستا کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: مسلمانان هشیار هستند و ما مسیر سنگینی پیش رو داریم.

وی عنوان کرد: ماباید به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی نظام تربیتی جامعه را با تکیه بر شبکه صالحین تعریف، باز طراحی و به مرحله اجرا برسانیم و تا عید بایستی شبکه تربیتی صالحین در پایگاه‌های بسیج تکمیل شود.

سردار سلیمانی به سند اعتلای بسیج اشاره کرد و گفت: سند اعتلای بسیج به فرمان رهبری تدوین شده است و یکی از مهم ترین بخش در این سند، تعلیم و تربیت است که بایستی به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: بسیج گام دوم متفاوت از گام اول است و بایستی نگاهها تصحیح شود و نقشه تعلیم و تربیت پایه‌ریزی و در اختیار استان‌ها قرار گرفته شده است و حمایت‌های لازم در این خصوص انجام می‌شود.

سردار سلیمانی تصریح‌کرد: ملت ایران از هیاهوهای دشمن ترسی به دل نداشته و نخواهد داشت و طی این ۴۴ پیروزی انقلاب اسلامی فریب نخورده است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات