بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۵۴۸۹۲

ادامه محکومیت‌ انفجارهای تروریستی کرمان در جهان

فرانسه، ایرلند، بحرین، هلند، الأزهر مصر، نروژ و قطر نیز در ادامه واکنش‌های جهانی به انفجارهای تروریستی کرمان، این حادثه تروریستی را محکوم کردند و به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

شمار دیگری از کشورهای منطقه و جهان انفجارهای تروریستی دیروز چهارشنبه در مراسم گرامی داشت شهید سردار سلیمانی در شهر کرمان را محکوم کردند.

دولت قطر انفجارهای تروریستی در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان را به شدت محکوم و به خانواده های شهدا و دولت و ملت ایران تسلیت گفت و برای مجروحان شفای عاجل مسالت کرد.

دولت قطر در بیانیه خود همچنین بر موضع دوحه در رد خشونت و تروریسم و اقدامات جنایتکارانه با هر انگیزه و علتی تاکید کرد. امیر قطر در تماس تلفنی که با رئیس جمهور کشورمان داشت شخصا به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

وزارات خارجه نروژ، ایرلند و فرانسه نیز انفجارهای تروریستی کرمان را شدیدا محکوم کردند.

وزارت امور خارجه بحرین نیز طی بیانیه ای انفجارهای تروریستی کرمان را که منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از هم وطنانمان شده است، محکوم کرد و صمیمانه به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

الأزهر مصر، مهمترین نهاد دینی این کشور طی بیانیه‌ای انفجارهای تروریستی دیروز شهر کرمان را «به شدت» محکوم کرد و به دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و هلند نیز طی بیانیه‌هایی این انفجارها را محکوم کرده و به خانواده های قربانیان این انفجارها تسلیت گفتند.

پیام رژیم اسرائیل به متحدانش درباره انفجارهای کرمان

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاهی مدعی شده است که رژیم اسرائیل به متحدان خود اطلاع داده است که در انفجارهای تروریستی کرمان هیچ گونه دخالتی نداشته است!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات