صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰  ، 
کد خبر : ۳۵۶۳۱۸

دستگیری اراذل و اوباش اجاره‌ای؛ قمه‌کشی ۴۰۰ میلیون تومان!

رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش قمه به‌دست اجاره‌ای خبرداد که با گرفتن۴۰۰ میلیون تومان یک جوان را مصدوم کردند.

سرهنگ سعید راستی رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران   از دستگیری اراذل و اوباش اجاره‌ای قمه به دست خبر داد.

 وی گفت: در پی ضرب و جرح هولناک جوانی ۲۸ ساله در غرب تهران توسط دو نفر شرور سابقه‌دار در بهمن ماه سال جاری موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این اراذل با استفاده از شمشیر و قمه در مقابل محل سکونت، جوان بی‌گناه را مورد ضربات سنگین شمشیر از ناحیه اعضای بدن شامل دست‌ها، پا، سر و سایر اعضای بدن قرار داده و زمین گیر کردند به طوری که موجب قطع انگشت و ناکارآمدی عصب‌های دست‌ها و یک پای این جوان شدند.

وی افزود: به محض وصول خبر این شرارت هولناک، تلاش‌های کارشناسان تیم‌های عملیات سازمان اطلاعات تهران به منظور شناسایی ضاربین آغاز و پس از سه شبانه روز اقدامات میدانی دو نفر شرور این جنایت شناسایی شدند.

سرهنگ راستی ادامه داد: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این اراذل در مقابل دریافت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به اجاره فردی درآمده‌اند تا نسبت به ضرب و جرح این جوان اقدام کنند که پس از تکمیل شدن تحقیقات میدانی روز جاری هر دو شرور مزبور در غرب تهران در چنگال مامورین گرفتار و علی رغم مقاومت و درگیری با ماموران پای یکی ازمتهمان از ناحیه زانو شکسته شده است که یادشدگان، تحت نظر قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به اجیر نمودن این شرورها کرده؛ کماکان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات