صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۵۶۶۵۰

چمران: از همکاری با دوستان شورای وحدت استقبال می‌کنیم

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: از همکاری با شورای وحدت استقبال می‌کنیم اما تا به حال عملی نشده ‌و در حال حاضر احتمال ائتلاف با شورای وحدت وجود ندارد و فرصتی برای این کار نیست و تشکل ها باید لیست کاندیداها را اعلام کنند.

درباره ائتلاف با شورای وحدت اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به عنوان قوی‌ترین شورا و تشکل نیروهای مردمی و احزاب‌ در دوره پیشین مجلس شورای اسلامی نیز با اکثریت قاطع کرسی‌ها را در سراسر کشور به خود اختصاص داد و امیدواریم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امسال نیز به جایگاه خوبی دسترسی داشته باشد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با شورای وحدت ارتباطی ندارد اما از همکاری با دوستان شورای وحدت استقبال می‌کنیم اما تا به حال عملی نشده است.

چمران تصریح کرد: همکاری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با شورای وحدت در دوره گذشته نیز عملی نشد، ارتباط گرفته شده اما دوره گذشته هماهنگی صورت نپذیرفت و این دوره نیز صحبت‌هایی شده اما به نتیجه نرسیده است.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در پایان در پاسخ به احتمال ائتلاف با شورای وحدت خاطرنشان کرد: در حال حاضر احتمال ائتلاف با شورای وحدت وجود ندارد و فرصتی برای این کار نیست و تشکل ها باید لیست کاندیداها را اعلام کنند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات