سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۵۷۱۶۴

نمایندگان جلسه امروز مجلس را از حدنصاب انداختند

امروز قرار بود جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود منتهی به‌دلیل به حدنصاب نرسیدن تعداد نمایندگان برای تشکیل جلسه علنی، نشست علنی مجلس برگزار نشد.

حجت‌الاسلام فلاحی نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم تشکیل نشست علنی امروز، دوشنبه، مجلس گفت: به‌هرحال برخی از نمایندگان احتمالاً درگیر دور دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه خود بودند و شاید عدم حضور آنها تا حدودی موجه باشد.

وی افزود: اما از سایر همکاران این انتظار می‌رفت که با حس مسئولیت‌پذیری بیشتری رفتار کنند و برای تشکیل مجلس به تهران بیایند. این تکلیف ما و حق مردم است که جلسات مجلس را تا روز آخر فعالیت آن تشکیل دهیم ولو اینکه موفق به حضور دوباره در مجلس نشده باشیم.

این نماینده مجلس که خود از بازماندگان ورود به مجلس دوازدهم به‌شمار می‌رود، درباره واکنش رئیس مجلس به عدم حضور بخش قابل‌توجهی از نمایندگان در نشست امروز مجلس گفت: آقای قالیباف اعلام کرد که فردا اسامی نمایندگان غائب در جلسه امروز منتشر خواهد شد‌، البته استمزاجی هم صورت گرفت مبنی بر اینکه گفتگویی بین نمایندگان شکل بگیرد که این موضوع نیز رأی نیاورد. در پایان نیز قرار شد که اگر فردا هم جلسه علنی برگزار نمی‌شود به نمایندگان حاضر اطلاع‌رسانی شود.

 ظاهراً صبح امروز تعداد بالایی از نمایندگانی که برای مجلس آینده رأی نیاورده‌اند یا برای رقابت به دوره دوم انتخابات فرستاده شده‌اند؛ در جلسه علنی صحن حاضر نشده‌اند؛ که همین امر باعث از حدنصاب افتادن جلسه شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات