تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۸۲
مرکز پژوهشی «آلما» رژیم صهیونیستی اعلام کرد:

۳۲۵ حمله حزب‌الله لبنان علیه اسرائیل فقط در یک ماه

مرکز پژوهشی «آلما» رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله لبنان با افزایش دامنه عملیات نظامی خود در ماه میلادی گذشته، ۳۲۵ بار به مواضع ارتش این رژیم و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی و منطقه جولان اشغالی سوریه حمله کرد.

به نقل از شبکه المیادین، مرکز پژوهشی آلما امروز یکشنبه در جدیدترین گزارش خود آورده است: حزب‌الله لبنان در ماه می ۲۰۲۴ بیشترین حملات را علیه اسرائیل از آغاز ماه اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون انجام داد.

این مرکز افزود: در ماه می ۲۰۲۴ حزب الله ۳۲۵ حمله با میانگین روزانه ۱۰ حمله (علیه رژیم صهیونیستی) انجام داد و این درحالی است که حزب الله در ماه آوریل ۲۰۲۴، ۲۳۸ حمله با میانگین روزانه ۷.۸ حمله انجام داد.

براساس گزارش این مرکز پژوهشی، حزب الله در ماه می بسیار بیشتر از ماه آوریل از موشک‌های ضدزره و پهپاد علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین استفاده کرده است.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» نیز امروز یکشنبه نوشت: حملات حزب الله به شهرک های (صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی) رو به افزایش است و از موشک های سنگین تری استفاده می کند.

این موضع گیری در حالی است که پیش از این رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله با وجود اینکه مقادیر اندکی از توان تسلیحاتی خود را به کار می گیرد اما عملیات های آن بسیار موفق و ضربات بسیار دقیق است.

این رسانه ها اذعان کردند: تصاویر ویرانی دیروز شنبه پایگاه «جیبور» ارتش اسرائیل زیر ضربات حزب الله هولناک و مایه عصبانیت است. جنگ در جبهه شمالی جریان دارد و در حال حاضر جبهه اصلی آنجا است. حملات حزب الله تشدید شده و موشک‌های به کارگرفته شده سنگین تر و برد آنها بیشتر شده است و حتی به منطقه «عکا» رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حزب الله فقط پنج درصد از توان تسلیحاتی خود طی ماههای گذشته در این درگیری به کار گرفته است.

حزب الله لبنان دیروز یکشنبه اعلام کرد که چهارمین پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی نوع هرمس ۹۰۰ را بر فراز لبنان سرنگون کرده است.

حزب‌الله در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات