مرکزی >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۶۰۶۹۸

ضرورت بصیرت در شرایط کنونی!

پایگاه بصیرت / گروه سیاسی/محمدجواد یاری

بصیرت مهمترین شاخص و داشته یک مومن واقعی است،  از مهمترین مولفه های فرد بصیر زمان شناسی و موقعیت شناسی می باشد؛  یعنی بتواند نسبت به اقتضائات  زمان و شناخت درست اظهار نظر کند و  تصمیم بگیرد و به سرنوشت توابین مبتلا نشود.
 شاخص مهم دیگر فرد بصیر دشمن شناسی است،  یعنی مختصات و ویژگی های دشمن را بشناسد و نسبت به تاکتیک ها و راهبردهای دشمن مطلع باشد تا در دام دشمن گرفتار نشود،  موضوعی که علت اصلی شکست های مسلمین در طول تاریخ بوده است،  نداشتن تحلیل درست و محاسبه غلط باعث شکست های جبران ناپذیری در تاریخ جهان اسلام گردیده است. 
 اما در شرایط کنونی آشنایی با آرایش سیاسی جریانات سیاسی و تکنیکهای آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است. 
 آنچه در شرایط کنونی اولویت اصلی جبهه انقلاب باید باشد،  پیروزی یک فرد از اردوگاه انقلاب می باشد تا مسیر شهید رئیسی تداوم پیدا کند و آرمان های انقلاب اسلامی تحقق یابد،  مهم اینست که یک فرد لیبرال و غربگرا به قدرت نرسد. 
 بی شک تاکتیک جبهه  اصلاحات ایجاد تفرقه بین حامیان دو کاندیدای اصلی یعنی دکتر جلیلی و دکتر قالیباف و تخریب آنها توسط طرفداران آنها می باشد. در این شرایط آنها با اجماع و حمایت از کاندیدای خود زمینه پیروزی خود را فراهم می کنند. 
حامیان کاندیداهای جبهه انقلاب باید با زیرکی متوجه شرایط باشند و به هیچ وجه کوچکترین اقدامی را برای تضعیف و تخریب  هیچ یک از کاندیداهای جبهه انقلاب انجام ندهند. 
 از سویی حضور همزمان کاندیداهای انقلاب منجر به تقویت آنها در مناظرات خواهد شد، اگر آنها در نهایت به اجماع رسیدند که تصمیم گیری برای جبهه انقلاب آسان خواهد شد و در غیر اینصورت فردی که مقبولیت بیشتری دارد و در نظر سنجی ها جلوتر است باید انتخاب شود تا جبهه مقابل با خرد شدن آرا پیروز انتخابات نباشد یا اینکه انتخابات به دور دوم کشیده نشود!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات