صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۶۰۷۹۶

نکته گرام

مرتضی غرقی، فعال رسانه: شما عزیزانی که برای ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرده‌اید، قبلاً سمت‌های بالای حکومتی و دولتی داشته‌اید و وعده‌هایی داده بودید، وضعیت کنونی کشور نیز کارنامه و نتیجه اقدامات شماست. آیا حرف جدیدی برای حل مشکلات کشور دارید، اگر دارید چه تضمینی برای آنها ارائه می‌کنید؟
 
امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه: داستان پیوستن ترامپ به تیک تاک با وجود تلاش وی برای ممنوعیت این اپلیکیشن در زمان ریاست‌جمهوری، داستان رابطه ایالات متحده و چین است که آمریکا می‌خواهد وابستگی خود را به چین کاهش دهد، اما برای انجام امور، روز به روز به چین وابسته‌تر می‌شود.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: هر سخنرانی  رهبر حکیم انقلاب به تنهایی یک طرح نامه دکتری است؛ شامل ۱ـ نو بودن، تکراری نبودن و داشتن انسجام، ۲ـ دارای چارچوب نظری و پیشینه، ۳ـ برخورداری از مبانی عقلانی و استدلالی، ۴ـ داشتن صدق خبری، صدق مخبری و مرجعیت فکری قابل استناد و ۵ـ پیشنهاد راهکار راهبردی مبتنی بر آینده‌پژوهی.
 
خلجی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: توصیه به همه گیرندگان در دولت: بنابر مشی اخلاقی شهید آیت‌الله رئیسی و با توجه به شروع رقابت‌های انتخاباتی، ضروری است همه عناصر وابسته به دولت به ویژه آنان که رسانه دارند، از طرح و نشر مطلب علیه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که در سازوکار قانونی به‌جریان رقابت‌ها آمده‌اند، اکیداً پرهیز کنند.
 
علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت: زیرساخت‌های سلامت در ۳۳ ماه گذشته متحول شد. ۳ هزار مرکز بهداشتی شامل خانه بهداشت، زیست پزشک، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه سلامت و آزمایشگاه‌های مرجع تکمیل و بهره‌برداری شد. بیش‌ از ۱۷ هزار تخت بیمارستانی و ۱۲۲ بیمارستان هم وارد مدار خدمت شد.
 
امیرحسین طهماسبی، فعال رسانه: نوع استقبال از علی باقری در بیروت دقیقاً چند روز بعد از سفر ناکام نماینده کاخ الیزه به لبنان، حاوی یک پیام مهم است: دیگر قدرت‌های فرامنطقه‌ای توانایی ایجاد اجماع در میان کشورهای عربی رو ندارند؛ به عبارتی ایران در دوران پسا طوفان‌الاقصی به جایگاه اجماع‌ساز در غرب آسیا دست پیدا کرده است.
 
سیدرسول موسوی، فعال فضای مجازی: نظامیان و سیاسیون آمریکا مرتب صحبت از اشتباه در مذاکرات دوحه با طالبان می‌کنند. حرف‌شان درست است، ولی نمی‌گویند که راه دیگری نداشتیم؛ زیرا جنگ را باخته بودیم و نتوانستیم در عرصه سیاست از جنگ باخته صلح برنده درست کنیم. شکست استراتژیک یعنی همین. جنگ کنی باختی، مذاکره و صلح کنی باختی.
 
علیرضا هادی‌زاده، فعال رسانه: فضای کشور انتخاباتی است، اما سیاست منطقه‌ای ایران ثابت است و دستگاه دیپلماسی با چشم باز تحولات را پیگیری می‌کند. با شدت گرفتن بحث‌ها پیرامون آتش‌بس و احتمال دیوانگی اسرائیل در مناطق دیگر، باقری از خاک بیروت هشدار داد که رژیم صهیونیستی نگاه چپ هم به لبنان نداشته باشد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات