سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۶۰۸۱۲

زاکانی: عملکرد ۴۵ سال گذشته نامزدهای انتخابات باید شفاف باشد

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای همه ما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ضروری است که نسبت به سوابق و عملکرد ۴۵ سال گذشته شفاف باشیم.

«علیرضا زاکانی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نخستین جلسه ستادهای استانی و اقشاری، گفت: یکی از موضوعات مهم، تبدیل تهدید به فرصت است. به عنوان مثال، شهرداری تهران در دوره قبل از ما، ابربدهکار بانکی بود و شهردار قبل در تلویزیون رسماً گفت نمی‌توانم اداره کنم چون بدهی سنگین داریم.

وی ادامه داد: ما به لطف خداوند و با تعامل درست با سیستم بانکی کشور، ۱۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری را ابتدا با مذاکره و حذف جرایم حدود ده ساله، به ۸۱ همت کاهش دادیم و سپس نزدیک به ۴۰ درصد آن را تسویه کردیم و همان را پایه سرمایه گذاری بانک‌ها در پروژه‌های شهری کردیم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: نکته دیگر اینکه برای همه ما نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، ضروری است نسبت به سوابق و عملکرد ۴۵ سال گذشته شفاف باشیم. هیچ یک از ما ۶ نفر نمی‌تواند طلبکار مردم باشد، همه ما به مردم بدهکاریم و باید پاسخگو باشیم.

زاکانی متذکر شد: بنده نماینده بودم و یکی از آقایان نامزدهای کنونی، وزیر بهداشت بود. متوجه خطا در آزمون دستیاری شدم و درخواست اطلاعات کردم، پاسخ ناقص دادند و مجبور به تحقیق و تفحص شدیم. معلوم شد آن زمان سوالات آزمون دستیاری را نفری ۳۰ میلیون تومان فروخته بودند و ۲۱ نفر در دادگاه محکوم شدند، اما آقای وزیر یا بی‌اطلاع بود یا از یک بی‌عدالتی محض دفاع می‌کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات