صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۶۰۹۵۹

جانشین سپاه قدس: ضربات سختی با موشک به اسرائیل زده‌ایم

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: موشک‌های بالستیک ایران نیز پس از شهادت شهید زاهدی و همرزمانش بر پیکر این رژیم جنایتکار فرود آمد و تلفات عمده‌ای را به‌جا گذاشت.

سردار محمدرضا فلاح‌پور، صبح امروز در یادوارۀ 451 شهید این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی از شهدای جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس گمنام شدند و مادران و پدران این شهدا در فراق فرزندانشان سوختند.

او با بزرگداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت اضافه کرد: طبق فرمودۀ قرآن شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی می‌خورند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به رشادت‌‌های شهدای کوهدشت در دفاع مقدس، بیان کرد: سرداران و فرماندهان این شهرستان در دفاع مقدس رزمندگان میدان‌های سخت بوده‌اند.

فلاح‌پور با اظهار به دلاوری‌های شهید قدرت‌الله عبدیان در مقابله با داعش تأکید کرد: این شهید طبق گفتۀ سید حسن نصرالله صاحب سالها تجربه بود و در میدان‌های نبرد با رژیم صهیونیستی با شجاعت مبارزه کرد تا در این راه به مقام شهادت نائل شد.

او با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، اعلام کرد: جبهۀ مقاومت نظم نوین جهانی را به چالش کشید و توطئۀ آمریکا را که به‌دنبال تجزیۀ ایران، عراق و سوریه بود خنثی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید به اینکه جبهۀ مقاومت توطئه‌ها و نقشه‌های تجزیه‌طلبانۀ آمریکا در خاورمیانه را خنثی کرد، بیان کرد: این نهضت به‌دنبال راهبردهای حکمیانۀ امامین انقلاب شکل گرفته‌است.

فلاح‌پور با بیان وضعیت سوریه به‌هنگام حملۀ داعش، اعلام کرد: سه استان جنوبی سوریه توسط داعش به سقوط رسیده بود و این گروه جنایتکار تا نزدیکی حرم حضرت زینب(س) و حرم حضرت رقیه(س) پیشروی کرده بود.

او با اذعان به حملۀ داعش به شهرهای مابین حمص و دمشق در سوریه، تأکید کرد: استان دیرالزور و برخی دیگر از استان‌های این کشور توسط داعش به سقوط رسیده بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه داعش هفت استان عراق را به سقوط رساند، عنوان کرد: این گروه جنایتکار تا هفت کیلومتری مرز ایران پیشروی کرده بود.

فلاح‌‌پور با اشاره به جنایت‌های بی‌شمار داعش، خاطرنشان کرد: اوج جنایت‌های این گروه در دیرالزور، المیادین و ابوکمال بود، به‌طوری‌که کودکان بی‌گناه را گردن زدند و افرادی را زنده‌زنده سوزاندند و غرق کردند.

او با اظهار به تکیۀ رزمندگان جبهۀ مقاومت به قدرت الهی بیان کرد: شهدای مدافع حرم در برابر جنایت‌های دشوار داعش ایستادگی کردند و در جبهۀ مقاومت حماسه آفریدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهید قدرت‌الله عبدیان، شهید مدافع حرم کوهدشتی، نقش ماندگاری در مقابله با داعش داشته‌است، تأکید کرد: جبهۀ مقاومت نقشۀ آمریکا برای ایجاد خاورمیانۀ جدید را خنثی و آمریکایی‌ها و گروه‌های نیابتی اسرائیل و آمریکا را خوار کرد.

فلاح‌پور با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه، خاطرنشان کرد: این رژیم حدود 200هزار نفر را قتل‌عام کرده‌است و جنایتی شبیه نسل‌کشی صَبرا و شَتیلا را در فلسطین رقم زد.

او با بیان زندگی هفت میلیون فلسطینی در اردوگاه‌ها اشاره کرد: اسرائیل شش‌هزار نفر از فلسطینیان را دستگیر کردند و برخی از این افراد سال‌ها در زندان‌های این رژیم جنایتکار شکنجه شدند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با تأکید به مسدودشدن مرزهای دریایی و زمینیِ غزه توسط اسرائیل، اذعان کرد: حماس با کمک جهاد اسلامی این رژیم جنایتکار را مورد هدف قرار داد و دشمن را آواره کرد.

فلاح‌پور با اظهار به اینکه چراغ‌های افول آمریکا روشن شده و از لحاظ نظامی و سیاسی نیز دچار ضعف شده‌است، تأکید کرد: این اقدام ناشی از رشادت‌های جبهۀ مقاومت و رزمندگان شهید است.

او با اشاره به کمک مالی 14.5میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل، اذعان کرد: آمریکا فرماندۀ سنتکام را در تل‌آویو مستقر کرد و ناوهای هواپیمابر را نیز در دریاهای سرخ و مدیترانه راه‌اندازی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه انصارالله دریای سرخ را به جهنمی برای رژیم صهونیستی تبدیل کرده‌است، تأکید کرد: موشک‌های بالستیک ایران نیز پس از شهادت شهید زاهدی و همرزمانش بر پیکر این رژیم جنایتکار فرود آمد و تلفات عمده‌ای را به‌جا گذاشت.

فلاح‌پور با تأکید به پیروزی جبهۀ مقاومت خاطرنشان کرد: دشمن به هیچ‌یک از اهداف خود نرسیده‌است، امّا جبهۀ مقاومت همچنان در مقابل رژیم صهیونیستی استوار است.

او با اظهار به اینکه چراغ‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی روشن شده‌است، اذعان کرد: این رژیم بعد از طوفان‌الاقصی ضعیف‌تر و جبهۀ مقاومت مقتدرتر و مبارزتر از قبل شده‌است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به برکت خون شهدا، ادامه داد: بزرگ‌ترین ویژگی شهید آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم و خستگی‌ناپذیری بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات