صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۴۹۳۳۴

ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله ایران به اسرائیل

طبق گزارش آی‌۲۴، طی این مکالمه، عوامل ایرانی یک لینک دعوت به کنفرانس یا فایل‌هایی مانند مقاله را برای اهداف مورد نظرشان ارسال می‌کردند.
پایگاه بصیرت / گروه بین المللی

شبکه صهیونیستی آی‌۲۴ گزارش داد شین بت (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی) رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران با هدف گردآوری اطلاعات، در یک کارزار فیشینگ علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی، کارکنان بخش غیرنظامی این رژیم و محققان اندیشکده‌های مختلف آن را هدف قرار داده است.

شین بت مدعی شد عوامل ایرانی با استفاده از پروفایل‌های تقلبی و معرفی خود به عنوان صهیونیست و جا زدن خود به جای افرادی که ساکنان اراضی اشغالی با آنها ارتباط کاری یا شخصی دارند، از لینکدین برای آغاز مکالمه استفاده می‌کردند و سپس با ایمیل ارتباط‌شان را ادامه می‌دادند.

طبق گزارش آی‌۲۴، طی این مکالمه، عوامل ایرانی یک لینک دعوت به کنفرانس یا فایل‌هایی مانند مقاله را برای اهداف مورد نظرشان ارسال می‌کردند. با باز کردن این فایل ضمیمه‌شده یا لینک، کامپیوتر طرف مقابل آسیب می‌دید. فایل آلوده به ویروس، دسترسی کاملی به کامپیوتر آلوده برای طرف ایرانی فراهم می‌کرد و تمام اطلاعات لازم را در اختیار او می‌گذاشت. این شبکه در ادامه مدعی شد عوامل ایرانی ابتدا اطلاعات مورد نیاز برای پروفایل لینکدین را از شبکه‌های اجتماعی گردآوری می‌کردند که برای هکرها امکان برقراری ارتباطی متناسب با علایق هدف مورد نظر را فراهم می‌کرد. 

شین بت (سازمان اطلاعات و امنیتی داخلی) در کنار موساد و «آمان»، یکی از سازمان‌‌های سه‌گانه جامعه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی است که مسؤولیت جمع‌آوری اطلاعات مربوط به داخل سراسر سرزمین‌های اشغالی و همچنین خنثی‌‌سازی فعالیت‌های ضدامنیتی را برعهده ‌دارد. مقر اصلی این سازمان در «آفکا» واقع در شمال تل‌آویو است. این سازمان در سال‌ها و ماه‌های اخیر با شکست‌های سنگین اطلاعاتی مواجه شده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات