سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۶۱۹۵۲

جلیلی بعد از مناظره: امروز نقش مردم تعیین‌کننده است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر شما امروز از مشکلات و مسائلی رنج می‌برید مانند بیکاری، گرانی، مسکن و خیلی از چیزهای دیگر که در مناظره هم به آنها اشاره شد، امروز برای حل این مسائل نقش تعیین کننده دارید.
سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از پایان مناظره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحث‌ها را شنیدید و امروز در آستانه یک انتخاب هستید؛ اگر شما امروز از مشکلات و مسائلی رنج می‌برید مانند بیکاری، گرانی، مسکن و خیلی از چیزهای دیگر که در مناظره هم به آنها اشاره شد، امروز شما نقش تعیین کننده دارید برای حل این مسائل. برای اینکه این مسائل حل بشود و در کنار آن بلکه کشور در مسیری از پیشرفت قرار بگیرد که علاوه بر حل مسائل کلی موفقیت‌ها و جهش در عرصه‌های مختلف اقتصادی صنعتی فناوری فرهنگی و علمی صورت بگیرد.وی افزود: امروز نقش شما تعیین کننده است؛ من در این مجموعه گفتگوها بارها به شما گفتم که ۱۰ یا الی ۱۱ سال ما نشستیم برای این موضوع مطالعه کردیم و کار کردیم و خود جوانان شما آمدند همکاری کردند، به جمع‌بندی کردند و آسیب شناسی کردند. بدون هیچگونه چشم داشت و یک ریال گرفتن پول.وی ادامه داد:‌ جمع‌بندی آنها این است که ما امروز در شرایطی هستیم که یک جهان فرصت در برابر ما است و باید این یک جهان فرصت یک ایران جهش بشود‌ و این لازمش این است که همه مردم بیایند نقش آفرینی کنند و این حرکت بزرگ شکل بگیرد.این نامزد انتخاباتی گفت: مهمترین آن روز جمعه است؛ امروز آن نقش پرشکوه را با حضور در پای صندوق‌های رای انجام بدهید. هر چقدر شما مردم بیشتر به این آینده و موضوع و جهش کشور توجه دارید و به حل مشکلات و مسائلتون توجه دارید بدانید امروز شمایید که تعیین کننده هستید؛ این افتخار نظام جمهوری اسلامی است که امروز هنوز که هنوز است همه دنیا منتظرند ببینند مردم چه انتخاب می‌کنند.
جلیلی در پایان گفت: این مردم هستند که حرف آخر را می‌زنند و تعیین می‌کنند که مسائلشان را چگونه می‌خواهند حل کنند؛ اختیار با ضماست.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات