سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۶۲۱۲۳

تبریک سرلشکر باقری به پزشکیان: برای همکاری با دولت آماده‌ایم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی بعنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و تاکید کرد: چونان گذشته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی بعنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر گرانقدر جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان
 رئیس جمهور منتخب ملت ایران

با سلام و تحیات؛
حمد و سپاس پروردگار یکتا را که در پرتو الطاف بیکرانه‌اش با حضور پرشور و با نشاط ملت عظیم الشأن ایران، پیروزی درخشان دیگری در تاریخ این سرزمین رقم خورد و با انتخاب رئیس جمهور کشور فصل نوینی از جهاد و جهش مقدس به سمت قله‌های متعالی پیشرفت و تحقق "ایران قوی" گشوده شد.

بی‌شک 15 تیر ماه 1403 گامی بلند برای افق‌های روشن و خلق افتخارات ماندگار در تحکیم وحدت و یکپارچگی ملی، تعمیق انسجام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صیانت از استقلال و امنیت قرار خواهد گرفت؛ و با وجود نقشه‌ها و دسیسه‌های شیطانی دشمنان قسم خورده، پیشروندگی کشور عزیزمان پرشتاب‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید "حضرت آیت الله رئیسی"، موفقیت در چهاردهمین هماورد انتخابات ریاست جمهوری را به جنابعالی تبریک عرض نموده و چونان گذشته آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری و تعامل با دولت چهاردهم اعلام می‌داریم و امیدوارم با تقویت بیش از پیش بنیه دفاعی نیروهای مسلح، جهش بلندی در تثبیت اقتدار، قدرت بازدارندگی، امنیت و دفاع از آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی و سرزمین مقدسمان برداشته شود.

توفیق روزافزون جنابعالی را تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه خداوند کریم و نعیم مسئلت می‌کنم .

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری
16 تیرماه 1403

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات