سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰  ، 
کد خبر : ۳۶۲۳۰۸

کسب مقام دوم تیمی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پنجگانه نظامی کشور روسیه

سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردو بین منتخب نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و منتخب نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه خبر داد.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

اردوی مشترک پنجگانه نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه، بلاروس و ایران در روسیه برگزار شد به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم فنون زمینی حضرت امیرالمومنین علیه نیروی زمینی سپاه، سردار «مهدی سرور» سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: مسابقات پنجگانه نظامی بین منتخب نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و هشت تیم از نیرو‌های مسلح فدراسیون روسیه و یک تیم از کشور بلاروس از ۱۱ تا ۱۹ تیرماه به میزبانی کشور روسیه برگزار شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فدراسیون روسیه جزء سه تیم برتر در رتبه بندی جهانی، در این مسابقات هستند، لازم شد که برای ارتقا تجربیات و تبادل تجربه بین دو تیم با توجه به همسویی این کشورها، این اردو اول در کشور خودمان ایران و الان هم با میزبانی تیم روسیه برگزار شود.

سردار سرور تصریح کرد: در این دوره مسابقات در بخش تیمی کشور روسیه اول، منتخب جمهوری اسلامی ایران دوم و کشور بلاروس سوم شدند.

سرپرست تیم پنجگانه نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این اردو زمین‌های برای ایجاد آمادگی برای حضور پرتوان و پرقدرت تیم منتخب نیرو‌های مسلح در مسابقات پنجگانه در مسابقات آتی است که در مردادماه در کشور ونزوئلا برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات