سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۶۲۷۳۹
در جلسه علنی امروز؛

پزشکیان: کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب، ضمن حضور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور پیدا کرد و روی صندلی نمایندگی خود در مجلس نشست.

رئیس‌جمهور منتخب در مجلس حاضر شد

کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب در ادامه پشت تریبون مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و گفت: قرار نبود در مجلس صحبت کنم. امروز به مجلس آمدم تا تشکر کنم و ان‌شاءالله دست به دست هم داده و مشکلات کشور را حل کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که در مناظرات و بحث‌های مجلس مطرح کردم، کشور را نمی‌توان با اختلاف و دعوا حل کرد و مجبوریم دست به دست هم داده تا از بحران‌ها و مشکلات با هماهنگی و همدلی عبور کرده و پاسخگوی مشکلات مردم باشیم.

پزشکیان تاکید کرد: تمام تلاشم این است که بتوانیم پاسخگوی مردم باشیم. ما هستیم تا مشکلات مردم و گرفتاری آن‌ها را رفع کنیم. مردم به ما اعتماد کردند. با رأی مردم و کمک شما و مسئولان تلاش می‌کنم پاسخگوی نیازهای مردم باشم.

وی در ادامه بیان کرد: تقوا از دیدگاه قرآن حرکت بدون خطا در همه حوزه‌ها است. اگر پول و پست و مقام ما را گول نزند، می‌توانیم حق را بگوییم و یار و یاور مظلومان باشیم. باید کاری کنیم که در جامعه عدالت و انصاف باشد.

رئیس‌جمهور منتخب تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خدمتگزار مردم باشیم و امیدوارم خداوند ما را شرمنده مردم عزیزی نکند که علی رغم تمام تبلیغات پای صندوق‌های رأی آمدند و مشت محکمی بر دهان افرادی زدند که در خارج و داخل برای شرکت نکردن مردم در انتخابات تبلیغ می‌کردند.

وی بیان کرد: قطعاً هر کسی بخواهد مسئولیت پذیر باشد، باید پاسخگوی نیاز مردم باشد. همچنان همان آدمی هستم که بودم و فرقی نخواهم کرد، جز اینکه بار مسئولیت ما سنگین‌تر شده است. خدا کمک کند که شرمنده نشویم. ان‌شاءالله با هم بتوانیم گره‌های کشور را حل کنیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات