سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۶۳۲۹۲

پیام تسلیت سرلشکر باقری در پی شهادت اسماعیل هنیه

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

در پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری آمده است: شهادت پر افتخار مجاهد خستگی ناپذیر، رهبر شجاع جبهه مقتدر مقاومت اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی حماس، شهید بزرگوار «آقای دکتر اسماعیل هنیه» و محافظ ایشان را که در اقدام تروریستی رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیدند را به امت اسلامی، آزادی خواهان جهان، جبهه عظیم مقاومت اسلامی و مردم مقاوم و صبور فلسطین بهویژه خانواده مکرم آن شهیدان والامقام تسلیت عرض می‌نمایم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: بی‌شک این جنایت تروریستی، ضد انسانی و مغایر با قوانین و اصول بین‌المللی که ناشی از استیصال و شکست‌های پی‌درپی در مقابل دفاع قهرمانانه‌ جبهه مقاومت اسلامی با پشتوانه‌ی مردم صبور و مقتدر فلسطین می‌باشد، زمینه‌ساز اتحاد هرچه بیشتر جبهه مقاومت اسلامی و جهان اسلام و شکست‌هایی به مراتب دردناکتر از گذشته برای آن رژیم منفور و حامیان آن، به خصوص آمریکای تروریست‌پرور خواهد شد.

سرلشکر باقری در این پیام تصریح کرد: به فضل الهی و با مجاهدت رزمندگان سلحشور جبهه مقاومت اسلامی مبارزه علیه رژیم صهیونیستی مصمم تر از گذشته تداوم داشته و نویدبخش آرمان آزادی قدس شریف با نابودی غده سرطانی اسرائیل می‌باشد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: از درگاه خداوند متعال، علوّ درجات شهدای این جنایت و صبر، شکیبایی و ثبات قدم خاندان معظم شهیدان را مسئلت می‌نمایم.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات