سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۶۳۹۰۱

جلسات راهبردی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با وزرای پیشنهادی دولت

معاون امور مجلس رئیس جمهور با برخی از وزرای پیشنهادی دولت به منظور بررسی رایزنی‌های صورت گرفته با کمیسیون‌های تخصصی و با هدف اخذ رای اعتماد حداکثری، جلسات اختصاصی و رو در رو برگزار کرد.

دکتر شهرام دبیری معاون امور مجلس رئیس جمهور با محمدرضا صالحی امیری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد اتابک وزارت صمت جلسات اختصاصی و رو در رو برگزار کرد.

این جلسات راهبردی به منظور بررسی رایزنی‌های صورت گرفته با کمیسیون‌های مجلس و با هدف اخذ رای اعتماد حداکثری صورت می‌گیرد.

جلسات راهبردی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با وزرای پیشنهادی دولت

فهرست وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم، روز یکشنبه ۲۱ مردادماه به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گفته سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی مجلس، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دستور کار داده‌اند.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی همچنین خبر داد که وزرای پیشنهادی دولت در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم نیز از روز شنبه ۲۷ مردادماه آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه ۳۱ مردادماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات