سیاسی >>  سیاسی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۵ - ۲۰:۵۸  ، 
کد خبر : ۳۹۰۱۰۶

دولت ایران؛ سپاس

هایپرسونیک که همیشه موشک نیست؛ گاهی پیشرفت کشور در دل جنگ، خود تیری است به قلب دشمن
پایگاه بصیرت / محسن گودرزی
دفاع مقدس سوم ایران در میانه هفته ششم خود قرار دارد و تا این جای نبرد شاهد رشادت‌ها و مجاهدت‌های غیور مردان نیروهای مسلح کشورمان در مقاومت و مبارزه و ایستادگی با شرورترین و رذل‌ترین و پست‌ترین ارتش‌ها و آدم‌های روی زمین بودیم. الحق و الانصاف که سیلی‌ها و ضربات کوبنده و مشت‌های سنگینی که توسط موشک‌ها و پهپاد های ایرانی بر صورت و تن و بدن دشمن آمریکایی و صهیونی در این مدت زده شده است جزو الطاف الهی بوده و نیاز است تا همواره به داشتن چنین امکان و توانمندی هم به خود ببالیم و هم شاکر و سپاسگزار باشیم.
اما خارج از میدان نبرد و جنگ سخت، مأموریت‌ها، رسالت‌ها و وظایف دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها نیز به خوبی در حال اجرا است و نیاز است تا ممنون و سپاسگزار ایشان نیز باشیم. در رأس همه این بخش‌ها خود نهاد دولت قرار دارد که توانسته است تا از روز آغازین جنگ تحمیلی سوم به خوبی شرایط را کنترل کند و به صورت شبانه روزی و به صورت مطلوبی خدمت گزار مردم شریف ایران باشد. بدون شک انجام وظایف و مأموریت‌های روزانه همه بخش‌های دولتی در این ایام همچنان یکی از ضرورت‌ها و نیازهای اساسی کشور می‌باشد که به بهترین حالت در حال انجام است.
دولت چهاردهم به خوبی نشان داده است که مرد روزهای سخت است. هم در تنظیم گری و اجرای مطالبات مردمی در خصوص ادامه مبارزه با دشمن آمریکایی صهیونی و هم در میدان خدمت گزاری و انجام وظایف روزانه؛ نا گفته پیداست که اصلی‌ترین هدف دشمن آمریکایی صهیونیستی در شروع جنگ و ادامه دادن آن کاهش تاب آوری ملی و نهایتاً افزایش اعتراضات و هرج و مرج و بی نظمی افسار گسیخته‌ای است که باعث شود تا داخل سرزمین ایران به دست خود ایرانیان معترض تبدیل به زمین سوخته شود حال آن که خدمت گزاری صادقانه دولت و پای میدان بودن و پا به رکاب بودن همه بخش‌ها و نهاد ها و کارگزاران دولتی در این برهه حساس باعث شده است که شاهد نوعی وحدت عمل و نوعی همراهی مردم با دولت برای اعتلای نظام و انقلاب باشیم.
تعیین تکلیف واحدها و منازل و بخش‌های آسیب دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و همچنین حمایت از بازماندگان بمباران‌های ددمنشانه و ناقض کننده حقوق بشری توسط دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین فعالیت شبانه روزی تیم‌های امداد و نجات برای کاهش تلفات و آسیب‌های انسانی و مادی و معنوی به عنوان اصلی‌ترین مأموریت و رسالت دولت چهاردهم در حال انجام است و به همین جهت عرض خدا قوت ویژه و سپاسگزاری بی کران از ایشان وجود دارد. بهرحال صدور انواع جنایت‌ها از دشمن متجاوز آمریکایی و صهیونی اصلاً غیر منتظره نبوده و با توجه به سابقه تاریخی این دو دشمن خبیث رذل و همچنین بازخوانی جنایات آن‌ها در صحنه جنگ غزه باعث شده است که امروز ملت ایران نه تنها از آسیب و انهدام زیرساخت‌ها و امکانات غیر نظامی ایرانی سست و کسل نشوند بلکه عزمشان برای ادامه نبرد و مبارزه تا نابودی تهدیدات امنیتی بیش از پیش وجود داشته باشد و در این میان تلاش‌ها و همراهی دولت و نظام با این مطالبه بر حق و منطقی و مبتنی بر عقل سرد و قلب گرم ملت شریف ایران نیز همراه باشد.
در یک فقره گفتنی است که گزارش‌ها و شنیده‌ها حاکی از آن است که مهندسین سازنده پل بی 1 کرج پس از حملات از سر استیصال و بزدلانه آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به آن گفته‌اند که این پل وصل کننده تهران به کرج که شاهکار مهندسی ایرانی بود و بزرگترین پل غرب آسیا بود را مجدداً باشکوه‌تر و محکم‌تر و با صلابت تر از قبل خواهند ساخت و این بار نام این پل را هم به صلابت و به افتخار عزتمندی و شکوهمندی سرزمین ایران، «ایران» نام گذاری کرده‌اند.
به راستی به قول آقا وحید شمسایی مربی و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال هایپرسونیک که همیشه موشک نیست؛ گاهی پیشرفت کشور در دل جنگ، خود تیری است به قلب دشمن...
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات