پنجم ژوئن ۱۹۶۷ ساعت ۷:۴۵ صبح صهیونیست ها در یک حمله رعدآسا خودشان را بر سر مصری ها می رسانند ۲۰۰ جنگنده صهیونیست در عرض چند ساعت صدها هواپیمای جمال عبدالناصر را منهدم می کنند. بازی به اینجا ختم نمی شود. ۴۹ سال بعد
۲۳ خرداد ۱۴۰۴ صهیونیست ها که هنوز در توهم ۱۹۶۷ هستند رعدآسا خودشان را به ایران می رسانند. صبح که می شود ایرانی ها با خبری شوکه کننده مواجه می شوند. خبرها حاکی از آن است که بخشی از فرماندهان نیروهای مسلح و دانشمندان هسته ای به شهادت رسیده اند.
بعدها روزنامه جروزالم پست، ماهیت حرکت صهیونیست ها را برملا می کند.
تجزیه ایران هدف اصلی است.
ماجراي مذاکره غيرمستقيم ايران و آمريکا به مهمترين سوژه رسانههاي داخلي و خارجي بدل شده است. خيليها خوشبينانه منتظرند تا آنچه تحت عنوان ميز «مذاکرات عمان» چيده شده است، به ثمر برسد، تا شايد از منازعات کاسته شود. عليرغم فراز و نشيبهاي بسيار، و برگزاري پنج دور مذاکرات بينتيجه، خبر از برگزاري دور ششم ميرسد. سحر جمعه 23 خرداد، مردم ايران زمين با صداي انفجارهاي متعدد از خواب بيدار ميشوند! رژيم جنايتکار صهيونيستي در سايه مذاکرات، دست به طراحي اقدام نظامي گسترده و پيچيدهاي عليه جمهوري اسلامي زده است و اينک آن را عملياتي کرده است! اولين گام آن زدن فرماندهان و مغزهاي متفکر دفاعي – نظامي و دانشمندان هسته اي ايران زمين است!
ششمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع امام حسین (ع) یکشنبه ۱۸ خردادماه در محل مجموعه فرهنگی تفریحی طلاییه با حضور مسئولان دانشگاهی و بیش از ۸۰ زوج جوان از استانهای مختلف کشور برگزار شد.
غدیر، تنها یک واقعه نیست. یک منشور سیاسی است. نقطهای است که اسلام، حکومت را از شخص پیامبر به امتداد امامت میسپارد. در غدیر، دشمن ناامید شد. چرا؟ چون امت، راه حاکمیت عدل را یافت و حاکمیت سیاسی اسلام تداوم پیدا کرد. و بالاخره روز غدیر شد نماد سیاست، شد جشن حضور مردم در تعیین مسیر حکومت.
سلسله برنامه قطب نما با موضوع سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قسمت چهل و ششم با حضور: دکتر محمد حسین رجبی دوانی (عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) / اسلام پژوه و مورخ)
سلسله برنامه قطب نما با موضوع سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قسمت چهل و پنجم با حضور: دکتر محمد اسماعیل کوثری (نماینده محترم تهران ری شمیرانات در مجلس شورای اسلامی)
آیا شخصیّتها هم قابل تحریفند؟ معمولاً عنوان تحریف را و اصطلاح تحریف را دربارهی تحریف متون به کار میبریم؛ آیا شخصیّتها را هم میشود تحریف کرد؟ بله. تحریف شخصیّتها به این است که ارکان اصلی شخصیّت آن انسان بزرگ، یا مجهول بماند، یا غلط معنا شود، یا بهصورت انحرافی و سطحی معنا شود؛ همهی اینها برمی گردد به تحریف شخصیّت. شخصیّتی که الگو است، امام و پیشوا است، رفتار او، گفتار او برای نسلهای بعد از خود او راهنما و رهنمود است.
سلسله برنامه قطب نما با موضوع سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران قسمت چهل و چهارم با حضور: دکتر عبدالله گنجی (کارشناس مسائل سیاسی و فعال رسانه ای)
انقلاب اسلامی ملت ايران با ظهور حضرت امام خمينی (ره) در تاريخ اين سرزمين طلوع کرد. امام خمينی(ره) به مثابه رهبري ژرف انديش، تلاش کرد تا ميان آرمان و واقعيت و ميان تکليف و نتيجه اجماع ايجاد نمايد و از دوگانه سازيها پرهيز نمايد. و از شور انقلاب در مسير تقويت شعور انقلابی بهره بگیرد. سپردن امور کشور به مردم يکی از مهمترين تصميمات عقلاني انقلاب بود که با تاکيدات حضرت امام(ره) ممکن شد. برگزاري 5 انتخابات در اولين سال پيروزی انقلاب اسلامی، نشانی از اراده ايشان برای تحقق مردم سالاری دينی بود. تشکيل مجمع تشخيص مصلح نظام در روزگاري که امر قانونگذاری کشور با گرههای قانونی مواجه شده بود، تلاش ديگری بود که با هدف گره گشايی از کار انقلاب و مردم به ثمر نشست.
عبارت ابراهیم را با عنوان بت شکن می شناسند و شهید آیت الله رئیسی هم به درستی بدین نام لقب گرفت. بت شکنی که وقتی رئیس جمهور شد بت کرونا که سال ها بر تن مردم زخم می انداخت و بسیاری از جامعه را عزادار کرده بود را شکست. بت شکستن زنجیرهای تولید از هپکو تا دیگر واحدهای صنعتی. شکستن بت غروری که هر 18 روز یک سفر استانی و بین مردم رفتن را در پی داشت. ایشان به مردم اعتنا می کرد، برای مردم احترام قائل بود، در بین مردم حضور پیدا می کرد، لمس می کرد حقایق را با حضور در میان مردم، حرفهای آنها را میشنید و نیازهای آنها را محور برنامهریزیهای خودش قرار می داد؛ ایشان اینجوری بود. محور برنامهریزیها و اقدامها و کارها و شاخص هایی که مورد نظر ایشان بود، حلّ مشکلات مردم بود. حالا ممکن بود بعضی به نتیجه برسد، بعضی نرسد، امّا محور کارهای ایشان اینها بود؛ آنچه ما همیشه در مذاکرات جلساتمان با آن مواجه بودیم.
در ایران، استعمارگران یک قزّاق بیرحم و طمّاع و بیشخصیّت را بتدریج برکشیده و به صدارت و سپس پادشاهی رساندند؛ هر جا مقاومتی در برابر نقشههای گامبهگام آنها وجود داشت، سرکوب کردند، در میانهی چنین حوادث تلخ و چنین شب بیفروغی بود که ستارهی قم طلوع کرد. دست قدرت الهی، آیت الله حاج شیخ عبدالکریم حائری را که فقیهی بزرگ، پرهیزکار و مجرّب بود را برانگیخت تا با هجرت به قم، حوزهی مندرس و تعطیلشده را دوباره جان بخشد؛ و از آن، خورشیدی چون حضرت روحالله سر برآورد و پس از قرنها، اسلام را در جایگاه حاکمیّت سیاسیِ کشوری بزرگ و بافرهنگ و دارای همهگونه استعداد بنشاند تا سرآغازی باشد بر « استقرار تمدّن اسلامی».