صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

حماسه و جهاد >>  حماسه وجهاد >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲  ، 
شناسه خبر : ۲۹۲۳۱۲
شهید عباس دانشگر از افسران دفتر فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) طی درگیری‌های اخیر در سوریه و در سن ۲۳ سالگی خلعت شهادت پوشید.
حماسه و جهاد / پیکر مطهر شهید مدافع حرم پاسدار عباس دانشگر در میان حزن و اندوه دوستان، همکاران، اعضای خانواده شهید و جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) تشییع شد.
پیکر پاک این مدافع حریم اهل بیت(ع) در ساعت ۸:۳۰ صبح دیروز از ورودی میدان صبحگاه در دانشگاه امام حسین(ع) آغاز و با مشایعت افسران و سربازان تا مقبرةالشهدا گمنام در دانشگاه ادامه یافت سپس با مداحی یکی از ذاکران اهل بیت(ع) و قرائت بخش‌هایی از وصیت‌نامه نورانی این شهید والامقام، بر دوش هم‌قطاران و همکاران تشییع و برای اقامه نماز میت به شهرک مسکونی ولایت در جنب دانشگاه امام حسین(ع) انتقال یافت. شایان ذکر است پیکر مطهر شهید دانشگر برای برگزاری مراسم و تدفین به زادگاهش در شهر سمنان انتقال یافت.
شهید عباس دانشگر از افسران معاونت فرماندهی در دانشگاه امام حسین(ع) بود که طی درگیری‌های اخیر در سوریه و در سن ۲۳ سالگی خلعت شهادت پوشید و به قافله سرخ شهادت پیوست.











































انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
نظر: