صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

صفحات داخلی

کرمان >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۲۹۸۵
دیار کریمان به برکت مرقد مطهر سیدالشهدای مقاومت به عنوان چهارمین مقصد راهیان نور کشور ثبت ملی شد.
استان کرمان شاید از معدود استان‌های کشور باشد که فعالیت‌های سیاسی و تحرک جریانات سیاسی در آن بالاست. این استان علیرغم داشتن معادن سرشار و ظرفیت‌های بی‌شمار صنعتی، معدنی و کشاورزی، متأسفانه ازلحاظ اقتصادی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته است و یکی از عوامل عدم موفقیت در این زمینه به همین ویژگی سیاسی بودن فضای استان مربوط می‌گردد، به‌طوری‌که گاهاً مطامع سیاسی برخی مسئولین مجالی برای فکر کردن به پیشرفت و توسعه استان را نمی‌دهد.
اما در زمانه‌ای که برخی رجال این استان درگیر سیاسی‌کاری و دنبال رسیدن به پست و مقام و مناصب بالای کشوری بودند، مردی از این دیار به پا خاست که امروز نه‌تن‌ها افتخار این دیار و کشور عزیزمان ایران، بلکه مایه فخر و مباهات جهان اسلام شده است.
سردار رشید و دلاور و بی‌ادعای اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مردی که زندگی و حیات پر خیر و برکتش سرشار از معنویت و اخلاص بوده که درس‌های بزرگی برای بشریت دارد. مردی که فارغ از هرگونه وابستگی به جریانات سیاسی با بصیرت بالای خویش، گوش به فرمان ولایت و در حالی که تمام وجودش را به مانند مولا و مقتدایش امیرالمومنین علی (ع) وقف اسلام و انقلاب کرده بود، برای خدمت خالصانه و بی‌منت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی در پرتو منویات ولایت سر از پا نشناخت.
دلاور مردی که شهادتش گرچه غم سنگینی بر دل مسلمانان و آزادیخواهان عالم گذاشت، اما خون پاک و مطهرش بیش از حیات مبارکش و نفس گرمش لرزه بر اندام دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی انداخته است؛ و اینک گلزار شهدای کرمان بعد از آرام گرفتن پیکر مطهر این مرد آسمانی و سردار دل‌های عاشقان، در کنار هم‌رزمان شهیدش حال و هوای بهشتی پیدا کرده است و افتخار دیگری نصیب دیار کریمان گشته است که مرقد مطهر این انسان وارسته و شهید والامقام و سرباز مخلص ولایت به عنوان چهارمین میعادگاه عاشقان شهدا و راهیان نور کشور ثبت ملی شد و استان کرمان افتخار دارد که ان شاءالله میزبان خوبی برای زائران سردار دل‌ها باشد. قدوم همه عاشقان بر چشم
نام:
ایمیل:
نظر: