صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

دیدگاه

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲  ، 
شناسه خبر : ۳۳۸۵۷۰
مراسم اجتماع بزرگ بانوان تهران با عنوان مهر فاطمی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، همزمان با دهه امامت و ولایت و بزرگداشت هفته عفاف و حجاب «اجتماع بزرگ مهر فاطمی‌» در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی صبح امروز آغاز شد.

این اجتماع در راستای تبیین مسئله حجاب در اسلام و ارائه مطالبات بانوان با حضور بانوانی از قشرهای مختلف و خانواده‌های معظم شهدا تشکیل شده است.

 

سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در اجتماع بزرگ دختران ضمن عرض تبریک عید قربان و غدیر اظهار کرد: دشمن انقلاب این روز‌ها به گوهری چون حجاب هجمه‌های زیادی وارد می‌کند، رهبر انقلاب فرموده بودند که هر ارزشی که باعث حفظ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی می‌شود مورد هجمه دشمن خواهد بود لذا ملت ما به همه بانوان محجبه افتخار می‌کند چرا که خار چشم دشمنان انقلاب هستند.

 

وی گفت: این را همه دنیا بداند، زنان ما، بانوان ما از همان روزی که حضرت زهرا(س) را به عنوان الگوی تمام عیار خود انتخاب کردند از همان روز حجاب اسلامی و انقلابی را برگزیدند، شماها در دانشگاه‌ها قانون اجباری وضع و بانوان محجبه را از تحصیل در دانشگاه ها محروم می‌کنید و آنها را رسما اخراج می‌کنید.

در ادامه برنامه، گروه هنری ریحانه نمایش آهنگ عفاف را اجرا کردند، این گروه همزمان با خواندن سرود وارد سالن شده و سپس به اجرای نمایش پرداختند.

 

فیلم| اجرای نمایش آهنگ عفاف و نور توسط گروه هنری ریحانه

در این اجتماع باشکوه دختران دهه هشتادی و نودی نوشته‌هایی با عناوین «چادر مشکی من یادگار مادرم زهراست، حرمت دارد»، «حجاب تضمین کننده سلامت جامعه و مصونیت در برابر شیطان و تهاجم فرهنگی است»، « اصالت زن مسلمان عفت اوست»، « حجاب یعنی مدیریت احساس برای حضور فعال در جامعه» را دست داشتند و با راه‌اندازی پویش «ایران عفیف» اقتدار خود را به دنیا نشان دادند.

 

حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده نماینده ولی فقیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این مراسم گفت: جنگ همه جانبه‌ای داریم، بانوان محجبه امروز رزمندگان اصلی این جبهه در صیانت از عفاف و حجاب هستند. درود خدا بر تک تک شما خواهران و مادران این سرزمین باد.

در ادامه مراسم برای متبرک کردن فضا و ادای احترام به ساحت مقدس امام رئوف، صلوات خاصه امام رضا علیه السلام قرائت شد.

 

فیلم| پخش صلوات خاصه امام رضا علیه السلام

 

بانوان جوان و نوجوان محجبه‌ای که برای پاسداشت عفاف و حجاب در این مراسم حضور پیدا کرده بودند با سردادن ندای «لبیک یا خامنه‌ای» در سالن با رهبر معظم انقلاب بیعت کردند.

 

فیلم| سردادن ندای «لبیک یا خامنه‌ای»

میثاقی برای حفظ حریم خانواده

مدافعان حریم خانواده یک صدا با قرائت میثاقنامه عهد بستند تا همچون سرور زنان عالم حضرت زهرا(س) حافظ عفاف و حجاب باشند. «ما دختران و مادران سرزمین پاک و باشکوه ایران، در پیشگاه خداوند سبحان و در محضر قران کریم و با اغتنام ار فرصت و ظرفیتی که انقلاب اسلامی در رشد و تعالی خودباوری و آزاداندیشی بوجود آورد، با ولی حاضر، حجت خدا، حضرت ولیعصر(عج) و نائب برحقش امام خامنه‌ای پیمان می‌بندیم: فرمان پذیری از ولایت فقیه در تمامی ابعاد و توجه به توصیه‌های معظم‌له به بانوان در بیانات و مکتوبات را سرلوحه حرکت در مسیر تحقق ظهور و تشکیل تمدن نوین اسلامی دانسته و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکنیم».

 
 
 
نام:
ایمیل:
نظر: