صفحه نخست

بین الملل

سیاسی

چند رسانه ای

اقتصادی

فرهنگی

حماسه و جهاد

آذربایجان غربی

آذربایجان شرقی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

کهگیلویه و بویراحمد

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صبح صادق

صدای انقلاب

محرومیت زدایی

صفحات داخلی

صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹  ، 
شناسه خبر : ۳۴۳۹۴۹
مقامات ایرانی به نیوزویک گفتند هر گزینه نظامی که توسط آمریکا علیه ایران دنبال شود، منجر به درگیری همه‌جانبه با پیامد‌های سراسری در منطقه می‌شود.
پایگاه بصیرت / گروه بین‌الملل

نشریه «نیوزویک» در پی حمله ناموفق اخیر در اصفهان نوشت: مقامات ایرانی به نیوزویک گفتند هر گزینه نظامی که توسط آمریکا علیه ایران دنبال شود، منجر به درگیری همه‌جانبه با پیامد‌های سراسری در منطقه می‌شود. از نظر ایران، توسل به گزینه نظامی در هر سطحی به معنای ورود آمریکا به جنگ است. در حال حاضر ایران چنین احتمالی را ضعیف می‌داند. اگر آمریکا اشتباه محاسباتی کند و جنگی را آغاز کند، پیامد‌های این درگیری برای منطقه و جهان بر عهده خود واشنگتن خواهد بود. هیچ شکی وجود ندارد که ایران از توانمندی برای دفاع از امنیت و منافع خود برخوردار است.

 

 یک سخنگوی پنتاگون هم به این نشریه آمریکایی گفت: ما گزارش‌های خبری را دیده‌ایم، اما می‌توانیم تایید کنیم که هیچ نیروی نظامی ایالات متحده حملات یا عملیاتی در داخل ایران انجام نداده است. نیوزویک به سراغ مقام‌های وزارت جنگ رژیم صهیونیستی هم رفت و از آن‌ها درباره حمله ناکام اخیر به تأسیسات وزارت دفاع ایران سوال کرد، اما آن‌ها به درخواست برای مصاحبه پاسخ مثبت ندادند.

نام:
ایمیل:
نظر: