سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰  ، 
شناسه خبر : ۳۶۲۲۳۵
سخنگوی حزب اعتدال و توسعه گفت: این حضور و مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور در تعاملات بین المللی را زیاد کرده به منافع ملی کمک می کند و برنگ برنده رئیس جمهور است.
جواد هروی عضو حزب اعتدال و توسعه تأکید کرد: خوشبختانه در ۱۵ تیر مشارکت بالا بود و انتخابات بسیار سالم برگزار شد. یعنی همان ۴ اصلی که مقام معظم رهبری همواره بر آن تأکید دارند که انتخابات ایران باید رقابتی، سالم، با مشارکت بالا، در امنیت باشد، در انتخابات روز گذشته رعایت شد.وی با بیان اینکه با توجه به ناراحتی‌هایی که از مسائل معیشتی و اقتصادی و مسائل مختلف وجود داشت به نظر می‌رسید برخی از مردم قهر کرده و تصمیم نداشتند در انتخابات شرکت کنند یا تصور می‌کردند شرکت‌شان در انتخابات تأثیر ندارد، تصریح کرد: با وجود این، این سد شکسته شد و دیروز یک روز مهم برای جمهوری اسلامی بود و مردم با حضور گسترده خود حماسه جدیدی آفریدند.سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: این حضور و مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور در تعاملات بین المللی را زیاد کرده به منافع ملی کمک می کند.وی در ادامه گفت: دشمن همیشه از مشارکت در انتخابات واهمه داشته است و تلاش می‌کند با اقداماتی نظیر ایجاد شبهه، مشارکت مردم در سرنوشتشان را کمرنگ کند.وی افزود: از طرف دیگر مشارکت بالا در بعد داخلی هم موثر است وقتی مشارکت بالاست به نوعی ملت نقش خود را در مدیریت کشور ایفا می‌کنند. این برای کسانی که می‌خواهند کشور را اداره کنند، سرمایه گران بهایی است. بنابراین مشارکت نقش مهمی داشته و به همین دلیل است که حساسیت بر روی انتخابات ما از طرف دشمنان هم بالاست. سخنگوی حزب اعتدال و توسعه تصریح کرد: این حضور و مشارکت مردم در انتخابات قدرت چانه‌زنی رئیس جمهور در تعاملات بین المللی را زیاد کرده به منافع ملی کمک می کند و برنگ برنده رئیس جمهور است.
هروی در ادامه گفت: در حال حاضر دیگر انتخابات به پایان رسیده و فرصت همکاری، رفاقت و همدلی است و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم تا ایران عزیزمان را بسازیم و به ارتقای نظام اسلامی کمک کنیم.هروی در ادامه گفت: در حال حاضر دیگر انتخابات به پایان رسیده و فرصت همکاری، رفاقت و همدلی است و باید همه با هم دست به دست هم بدهیم تا ایران عزیزمان را بسازیم و به ارتقای نظام اسلامی کمک کنیم.