صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۵  ، 
شناسه خبر : ۳۸۸۸۳۶
مقام ارشد کاخ سفید گفت: با تصاحب نفت ایران دیگر نگران تنگه هرمز نخواهیم بود.

جارد ایجن، مقام ارشد کاخ سفید گفت: «کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که چنین ذخایر عظیمی از نفت در ایران را از دست آنها خارج کنیم… در نهایت دیگر نیازی نخواهیم داشت نگران این مسائل در تنگه هرمز باشیم، زیرا همه نفت را از دست‌‍شان بیرون خواهیم آورد.»