صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۸۸۸۳۶

کاخ سفید: با تصاحب نفت ایران دیگر نگران تنگه هرمز نخواهیم بود!

مقام ارشد کاخ سفید گفت: با تصاحب نفت ایران دیگر نگران تنگه هرمز نخواهیم بود.

جارد ایجن، مقام ارشد کاخ سفید گفت: «کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که چنین ذخایر عظیمی از نفت در ایران را از دست آنها خارج کنیم… در نهایت دیگر نیازی نخواهیم داشت نگران این مسائل در تنگه هرمز باشیم، زیرا همه نفت را از دست‌‍شان بیرون خواهیم آورد.»

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات