صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸  ، 
کد خبر : ۲۶۵۷۸۴

مولوی عبدالحمید: «جیش العدل»می خواهد با دولت مذاکره کند!


مولوی عبدالحمید،‌ امام جمعه اهل‌سنت زاهدان، گفت که گروه جیش العدل آمادگی خود را برای مذاکره با دولت ایران اعلام کرده است.
به گزارش خبرنگار «انتخاب» ؛ مولوی عبدالحمید که پس از آزادی چهار مرزبان ایرانی سخن می گفت،‌ بدون اشاره به مردان پشت صحنه این گروهک تروریستی و ارتباطاتشان با برخی دستگاهای اطلاعاتی منطقه، افزود: هئیت مردمی اعزامی، گروگان‌گیران را ترغیب کرده بودند که خواسته‌ها و مشکلات خود را از راه مذاکره و گفتمان حل کنند.
امام جمعه اهل سنت زاهدان در عین حال اشاره کرد که آزادی چهار مرزبان ربوده‌شده ایرانی مرهونِ آنچه «پادرمیانی مردمی» و «حرمت قرآن مجید» نامید،‌ بود و افزود:‌ گروگان‌ها در افغانستان تحویل هیات مردمی اعزامی شدند.
به گفته مولوی عبدالحمید،‌ گروگان‌گیران خواستار آزادی برخی از زندانیان بودند و درخواست‌های دیگری نیز مطرح کردند، اما در نهایت پذیرفتند که به احترام کتاب قرآن و حرمت علما و مردم، مرزبانان را آزاد کنند.
عبدالحمید اشاره نکرد که جرم و اتهام زندانیان نزدیک به این گروهک تروریستی چه بوده است! این درحالیست که گزارش های خبرنگار «انتخاب» حکایت از آن دارد که زندانیان مرتبط با تروریست ها، به دلیل قاچاق و ترانزیت مواد مخدر و جنایت و ترور، در زندان هستند!

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات