صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰  ، 
کد خبر : ۲۸۴۰۸۵

اینجا ایران است

پس از حملات تروریستی داعش در فرانسه و لبنان و اعلام وزیر خارجه عراق مبنی‌بر قصد داعش برای انجام عملیات تروریستی در کشورهای دیگری، چون ایران، روز گذشته سرلشکر جعفری،‌ [...]
پایگاه بصیرت / مصطفی قربانی
یادداشت: پس از حملات تروریستی داعش در فرانسه و لبنان و اعلام وزیر خارجه عراق مبنی‌بر قصد داعش برای انجام عملیات تروریستی در کشورهای دیگری، چون ایران، روز گذشته سرلشکر جعفری،‌ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا داعش می‌تواند اقدامی در ایران انجام دهد، گفت: با شرایط امنیتی که داریم، داعش نمی‌تواند اقداماتی را که در دیگر کشورها انجام می‌دهد، در ایران به انجام برساند.
مبارزه داهیانه و با قوت و قدرت جمهوری ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان با افراط‌گرایی،‌ تکفیر، یکجانبه‌گرایی و ظلم و سلطه، مرهون ایستادگی‌ها،‌ پایمردهی‌ها و رشادت‌های رزمندگان اسلام است. به این معنا که اگر امروز داعش و اربابان استکباری‌اش که مترصد ضربه زدن به ما هستند، نمی‌توانند علیه نظام اسلامی، مردم و تمامیت ارضی ما اقدامی بکنند، تنها به دلیل آمادگی‌های دفاعی، بیداری و هوشیاری نیروهای امنیتی و دفاعی کشور است. در عین حال، برای جلوگیری از کوچک‌ترین تحرکات امنیتی علیه کشورمان ضروری است دقت و مراقبت مضاعفی صورت بگیرد و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پیش‌دستانه، فرصت هرگونه اقدامی را از تکفیری‌ها سلب کرده و آنها را در نطفه خفه کنیم. به بیان دیگر، کفر و تکفیر می‌دانند که اگر در قبال جمهوری اسلامی ایران دچار خطای راهبردی شوند، نیروهای امنیتی، دفاعی و اطلاعاتی ضربات سخت و شکننده‌ای بر آنان وارد خواهند کرد.


نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات