صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۸۴۴۰۱

آخرین تیرهای دشمن!

شرکت ماهواره‌ای «عرب‌ست» که دفتر مرکزی آن در «ریاض» پایتخت عربستان قرار دارد، شب گذشته پخش شبکه «المنار» را متوقف کرد. شبکه تلویزیونی المنار وابسته به [...]
پایگاه بصیرت / علی حیدری
یادداشت: شرکت ماهواره‌ای «عرب‌ست» که دفتر مرکزی آن در «ریاض» پایتخت عربستان قرار دارد، شب گذشته پخش شبکه «المنار» را متوقف کرد. شبکه تلویزیونی المنار وابسته به حزب‌الله لبنان است و به صورت ۲۴ ساعته اخبار، گزارش‌ها و پیام‌های مختلف حزب‌الله لبنان را در زمینه مسائل سیاسی، فرهنگی و اقتصادی منطقه و جهان عرب، به ویژه محور مقاومت به زبان‌های مختلف منتشر می‌کند. بیش از ۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان مخاطب این شبکه هستند و با وجود توقف چندین‌باره برنامه‌های این شبکه در اروپا، همچنان مخاطبان این شبکه از طریق پایگاه اینترنتی المنار برنامه‌های آن را دنبال می‌کنند.
عرب‌ست پیش از این هم تهدید کرده بود که در صورت تغییر نکردن سیاست‌های شبکه «المیادین» دیگر شبکه نزدیک به حزب‌الله لبنان، از ادامه پخش برنامه‌های این شبکه بر روی ماهواره‌های خود جلوگیری خواهد کرد.
اما سؤال این است که چرا رژیم آل‌سعود از طریق شرکت وابسته به خودش ناچار به جلوگیری از پخش شبکه‌هایی شده است که به نوعی در خدمت صدای مقاومت در منطقه هستند؟ واقعیت این است که حمایت‌ها و کمک‌های میلیاردی عربستان و همپالگی‌هایش به گروه‌های تروریستی- که یک قلم آن تأمین حقوق ۱۰۰ هزار نفر از اعضای داعش در سوریه و عراق بود- در طول چند سال اخیر نتوانست نتایجی برای این رژیم در پی داشته باشد و این گروه‌های جنایتکار با همه سبوعیت و درنده‌خویی که از خود نشان دادند، نتوانستند روحیه مقاومت را تضعیف کنند و آن را به شکست بکشانند و هر روز خبرهایی از شکست‌های پی‌درپی آنها در سوریه و عراق منتشر می‌شود. حامیان تروریست‌ها با چنین اقداماتی، آخرین تیرهای خود را به سمت جبهه مقاومت پرتاب می‌کنند؛ اما بی‌شک افکار عمومی جهان و وجدان‌های بیدار، واقعیت‌ها را دریافته‌اند و حکام مرتجع عربی با این شگردهایی که قبلاً آزموده شده است، راه به جایی نخواهند برد.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات